Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-983 Wrocław, ul. Januszowicka 48
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 071 373 27 75
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna-Wojewódzki Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu
ul. Januszowicka 48 48
50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, fax. 071 373 27 75
REGON: 00009268600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroc.wiw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów pomocniczych dla laboratorium, WIWagz 240-16/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych na potrzeby laboratoriów Zakładu Higieny Weterynaryjnej we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść zgodnie z przepisami zawartymi w art. 45 ust. 3, 6 i 7 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami) - dalej zwaną ustawą PZP, a spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2.3. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostawą materiałów pomocniczych, odczynników - na potrzeby laboratoryjne (minimalne wymagania - co najmniej dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 100000,00 PLN brutto); Uwaga! w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2.4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wymagane dokumenty lub oświadczenia. 3.1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.1.1. oświadczenie Wykonawcy (dot. art. 22 i art. 24 ustawy PZP) - zgodne w treści z zał. 3 do SIWZ. 3.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw materiałów pomocniczych, odczynników - na potrzeby laboratoryjne (minimalne wymagania - co najmniej dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 100000,00 PLN brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3.1.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane; 3.2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamówienia (oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.2.1. wypełniony formularz ofertowy (oferta), zgodny w treści ze wzorem zał. nr 1 do SIWZ; 3.2.2. wypełniony formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem podanym w załączniku nr 1A do SIWZ; 3.2.2.1. w celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właściwej oceny ofert w załączniku nr 1A należy wypełnić odpowiednio wszystkie kolumny i wiersze; 3.2.2.2. wszystkie odpowiednie pozycje asortymentowe muszą być wpisane w tej samej kolejności jak w załączniku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia; 3.2.2.3. w formularzu cenowym należy wpisać nazewnictwo, numery katalogowe i jednostki miar takie jakie będą uwidocznione na fakturach VAT, z zastrzeżeniem, iż opis ten musi jednoznacznie identyfikować zaoferowany towar; 3.2.3. oświadczenie o dopuszczeniu zaoferowanych towarów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne w treści ze wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ); 3.2.4. oświadczenie Wykonawcy dot. treści SIWZ i Wzoru Umowy - zgodne w treści ze wzorem oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ); 3.2.5. oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP), wskazujące części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom (wzór oświadczenia - załącznik nr 6 do SIWZ). 3.3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. 3.3.1. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3.2. W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione punktach od 3.1.1. do 3.1.3. wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania właściwych podmiotów. 3.3.3. Dokumenty wymienione w punktach od 3.2.1 do 3.2.5. Wykonawcy składają wspólnie. 3.4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wystawionych na którykolwiek z podmiotów, lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i/lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów laboratoryjnych zużywalnych z podziałem na dwa Zadania, podzielone na części: Zadanie 1 to Pipety i końcówki do pipet Zadanie 2 to Plastikowe i gumowe materiały zużywalne.
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa elementów zużywalnych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu, pracownie we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu i Jeleniej Górze.
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o.
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa mieszadełek magnetycznych i rdzeni do mieszadeł
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-14 - BZP.3810.125.2015.KB
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu, pracownia w Jeleniej Górze.
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa elementów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych dla potrzeb Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu, pracownia w Jeleniej Górze.
Dodano: 2015-09-15