Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
- Data zamieszczenia: 2012-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 47 47
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
REGON: 00346204300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszawiercie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych na zajęcia rękodzielnicze podczas plenerowego festynu dla mieszkańców Osiedla Szymańskiego w projekcie Promocja aktywnej integracji społecznej na terenie miasta Zawiercie realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowy wykaz zamawianych materiałów plastycznych: 1. Kartony z brystolu do sztalugi, białe, gramatura co najmniej 190g/m2, wielkość 100x70 cm - ilość 35 szt.; 2. Taśma dwustronna samoprzylepna: szer. 38 - 40 mm, długość co najmniej 10 m - ilość 2 szt.; 3. Pędzle okrągłe: rozmiar 20 mm - ilość 10 szt.; 4. Ręczniki papierowe - ilość 2 szt.; 5. Farby plakatowe szkolne (tempera), zmywalne, w plastikowych butelkach - dwa odcienie zielonego (2 - szt. ciemny zielony i 2 - szt. jasny zielony) - razem 4 szt. po 500ml każda; 6. Farby plakatowe szkolne (tempera), zmywalne, w plastikowych butelkach pomarańczowa - 2 szt. po 500 ml każda; 7. Farby w sztyftach do malowania bez koniczności użycia wody i pędzli, do malowania na papierze, kartonie i drewnie, pozwalające uzyskać efekt woskowych kredek lub farb plakatowych, spieralne i szybkoschnące - 12 kolorów - 8 kompletów; 8. Baterie alkaiczne 9V - ilość: 2 szt.; 9. Klej introligatorski, wodny, typu CR, niebrudzący, przezroczysty i elastyczny po wyschnięciu. Do klejenia papieru, drewna, korka, filcu, tkaniny, ceramiki, z końcówką ułatwiającą przyklejanie małych/drobnych elementów (koralików, cekinów, wstążeczek, aplikacji, itp.), bądź dotarcie do wąskich szczelin - masa: min. 45 g - 3 szt. 10. Dziurkacze ozdobne rozmiar 2,5 cm - ilość 3 szt.; 11. Nożyczki dekoracyjne dla dzieci (z wymiennymi ostrzami - 4 ostrza, 16 cm) - 1 komplet; 12. Suche pastele 24 kolory, nietoksyczne, długość pastela min. 7,5 cm - 2 opakowania. Dostawa będzie zrealizowana jednorazowo w terminie 1 dnia od dnia podpisania umowy. Dostawa przedmiotu zamówienia loco siedziba Zamawiającego. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mopszawiercie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08