Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie ogłasza przetarg
- Adres: 90-615 Łódź, Pl. Barlickiego 11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6330180 , fax. 42 6339607
- Data zamieszczenia: 2014-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie
Pl. Barlickiego 11 11
90-615 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6330180, fax. 42 6339607
REGON: 10161165900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polesie.azk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów piśmiennych i biurowych wraz z rozładunkiem na potrzeby Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Polesie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów piśmiennych i biurowych (wykaz zawarty w załączniku nr 1a do SIWZ) przy użyciu środka transportu Wykonawcy wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania zapotrzebowania. 2. Adresy siedzib Zamawiającego, do których będą realizowane dostawy wraz z rozładunkiem: a) AZK + RON I - 90-615 Łódź, Pl. Barlickiego 11 b) RON II - 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15 c) RON III - 90-540 Łódź, ul. Radwańska 31 d) RON IV - 90-749 Łódź, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 9 e) RON V - 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15 3. Dostawa towaru odbywać się będzie każdorazowo na podstawie pisemnego zapotrzebowania składanego przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną, potwierdzonego przez Wykonawcę. 4. Zamówienie określać będzie asortyment towaru oraz jego ilość. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych artykułów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu na własny koszt, w godzinach pracy jednostki Zamawiającego, 7. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczonych artykułów. 8. Wykonawca na dostarczone materiały udziela gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 9. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. W przypadku niezgodności dostarczonego asortymentu, Wykonawca winien niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, dostarczyć na własny koszt towar zgodny z zamówieniem. 11. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faxu (zwane dalej materiałami eksploatacyjnymi) będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. 12. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, opatrzone znakiem firmowym producenta, nienoszące znamion użytkowania, wolne od wad, pełnowartościowe. 13. Zamawiający wymaga, aby dostarczane tusze i atramenty do wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ urządzeń drukujących i kopiujących były oryginalne. 14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polesie.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09