Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
- Data zamieszczenia: 2014-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
Plac Jana Pawła II 16 16
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
REGON: 47205772100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów piśmiennych i biurowych dla Gminy Miasto Zgierz i jednostek organizacyjnych na rok 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów piśmiennych i biurowych na potrzeby Gminy Miasto Zgierz oraz jednostek organizacyjnych według formularza cenowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Zgierz oraz Urzędu Miasta Zgierza zgodnie z wykazami dostaw do poszczególnych jednostek załączonymi do umowy (załączniki nr 2a-2cc). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały nowe, nieużywane, w stanie nieuszkodzonym, sprawne technicznie, spełniające wymagane polskim prawem normy oraz będące wolne od wad prawnych. Wykonawca udzieli gwarancji na zamówione materiały zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z odpowiednim przedstawicielem Zamawiającego, tj. Kierownikiem danej jednostki organizacyjnej, właściwy zakres części dostawy, jeżeli będzie ona dostarczana etapami lub w całości dostawy dla danej jednostki oraz dokładny termin tychże dostaw. Zamawiający zobowiązuje się przyjąć minimalną ilość faktycznie zamówionych materiałów przez Kierowników Jednostek, która nie może być mniejsza niż 75 % wartości tych zamówień, przewidzianych w załącznikach do umowy, dla poszczególnych jednostek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Aktywny krok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.I.I. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - 290/PN/ZP/D/2016 Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-08 - zakup i sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów biurowych i archiwizacyjnych dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I KALENDARZY ( 35/ZP/16 )
Dodano: 2016-04-21 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filii w Piotrkowie Tryb.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp z o.o.
Dodano: 2016-04-05 - ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-03-30 - Dostawy artykułów biurowych, papieru na potrzeby Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywne dostawy materiałów papierniczych i biurowych
Dodano: 2016-02-24 - ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2016-02-09