Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa ogłasza przetarg
- Adres: 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7836020 , fax. 022 7836107
- Data zamieszczenia: 2013-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
ul. Spółdzielcza 1 1
05-074 Halinów, woj. mazowieckie
tel. 022 7836020, fax. 022 7836107
REGON: 01326917200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów piśmienniczych, materiałów biurowych i papieru xero na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania: Zadanie 1. materiały piśmiennicze Zadanie 2. materiały biurowe i papier xero - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów piśmienniczych, materiałów biurowych i papieru xero na potrzeby projektu Szansa dla Przedszkolaka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, Projekt nr POKL.09.01.01-14-005/10 prowadzonego przez Gminę Halinów z podziałem na zadania: Zadanie 1. materiały piśmiennicze Zadanie 2. materiały biurowe i papier xero Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - załącznik nr 1a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 1b do SIWZ dla Zadania 2, - formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 3b do SIWZ dla Zadania 2, - wzór umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ dla Zadania 1, załącznik nr 8b do SIWZ dla Zadania 2 . Zastrzega się, że Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przedmiotu zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce realizacji projektu Szansa dla Przedszkolaka tj. do Klubu Przedszkolaka w Długiej Szlacheckiej, ul. Popiełuszki 53, 05-074 Długa Szlachecka. Termin realizacji zamówienia wyznacza się od dnia podpisania umowy do dnia 11.08.2013 r. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały biurowe, piśmiennicze i papier - zgodnie z gwarancjami udzielonymi przez producentów jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru dostawy. Okres rękojmi rozszerza się odpowiednio do okresu gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.halinow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23