Przetargi.pl
Dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2012-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up, tj.: 1) Dostawa 520 kompletów materiałów piśmienniczych /konferencyjnych wraz z nadrukami; 2) Dostawa 620 sztuk pamięci USB dla uczestników konferencji, seminariów i warsztatów wraz z nadrukami; 3) Usługa przygotowania do druku i produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych na nośnikach typu roll-up. Treść i forma nadruków musi być zgodna z dostarczonym przez Zamawiającego opisem systemu identyfikacji wizualnej projektu i zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowy opis materiałów objętych zamówieniem: - materiały piśmiennicze dla uczestników seminariów, konferencji, szkoleń - 520 kompletów zawierających: o torbę papierową o kolorystyce spójnej z kolorem teczek, z nadrukiem (CMYK) - o wymiarach umożliwiających włożenie opisanej poniżej teczki o teczkę kartonową z nadrukiem logotypów (CMYK), z uchwytem, zawierającą w sobie pozostałe elementy kompletu o notatnik (min. 20 kartek, format A4) o długopis z nadrukiem dwustronnym (3 logotypy CMYK) o notatnik (bloczek) kartek samoprzylepnych, min. 20 kartek o wymiarach min. 7,6 cm x 7,6 cm o zestaw znaczników samoprzylepnych (min. 4 kolory po min. 20 znaczników każdego koloru) - nośniki pamięci flash USB - 620 szt. o pojemności min. 4 GB wraz z nadrukiem (3 logotypy CMYK), jednoczęściowe, bez elementów wysuwanych/rozkładanych (np. zintegrowane z bransoletką sylikonową lub w formie klipsa/zaczepu). - nośniki reklamowe typu roll-up - 20 szt. jednostronnie zadrukowane CMYK wraz z usługą przygotowania do druku, rozkładane na maszcie aluminiowym, o wymiarach przestrzeni reklamowej min. (szer. x wys.) 85 cm x 200 cm, z futerałem. Pozostałe warunki realizacji zamówień są zawarte w projekcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach