Przetargi.pl
Dostawa materiałów pędnych i smarów (produktów MPS) - PN 2/MPS/2009

Jednostka Wojskowa 1933 ogłasza przetarg

  • Adres: 91-735 Łódź, ul. Źródłowa 52
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6394760 , fax. 042 6348985
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1933
    ul. Źródłowa 52 52
    91-735 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6394760, fax. 042 6348985
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl, www3rbm.sow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów pędnych i smarów (produktów MPS) - PN 2/MPS/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 2/MPS/2009) jest dostawa materiałów pędnych i smarów tj.: oleje silnikowe, oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów, dodatki chemiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Łączna wysokość wadium dla wszystkich zadań: 1969,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; 5) zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ, w szczególności dostarczać będą przedmiot zamówienia odpowiadający wymaganiom zasadniczym opisanym w rozdziale III. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty (pkt 1-4) albo odrzuceniem oferty (pkt 5). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy (pkt 1-4), na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, przedłożonych zamawiającemu wraz z ofertą. Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia zgodności treści oferty z treścią SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej: Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (wzór oferty): 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie dotyczące proponowanego produktu równoważnego - w odpowiednich rubrykach należy wpisać odpowiednie informacje (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ); 3) oświadczenie wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ i zobowiązuje się go dostarczyć zgodnie z nimi (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ); 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji bez zastrzeżeń wzoru umowy załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach w nim określonych, w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego; 5) oświadczenie, w jakim zakresie wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, jeżeli wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ); Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ: 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia i dokumenty w taki sposób by obejmowały wszystkich wykonawców: 1) składają wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) składają odrębne dla każdego wykonawcy oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( wg. wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ) 3) dołączają pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp.). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 7 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rbm.sow.mil.pl lub www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach