Przetargi.pl
dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku, artykułów specjalistycznego przeznaczenia oraz tonerów dla Urzędu Miasta Olsztyn

Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
    Plac Jana Pawła II Nr 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: kopert, artykułów z tworzywa sztucznego, materiałów bieżącego użytku, artykułów specjalistycznego przeznaczenia oraz tonerów dla Urzędu Miasta Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 roku materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych oraz artykułów biurowych w tym: koperty, artykuły z tworzywa sztucznego, materiały bieżącego użytku, artykuły specjalistycznego przeznaczenia i tonery dla Urzędu Miasta Olsztyn. Szczegółowe zestawienie ilościowo - asortymentowe artykułów będących przedmiotem zamówienia określają Formularze Cenowe stanowiące zał. nr 1 - 6 do niniejszej SIWZ. Asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia został podzielony na następujące części: część I: artykuły z tworzyw sztucznych, część II: artykuły specjalnego przeznaczenia, część III: papier, część IV: materiały bieżącego użytku, część V: koperty, część VI: tonery do kserokopiarek. 2. Ilości poszczególnych materiałów papierniczych i artykułów biurowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych artykułów i materiałów w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. 3. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych artykułów biurowych i materiałów papierniczych, zgodnie z przedłożoną ofertą. 4. Dostarczone materiały powinny być spakowane w karton z oznaczeniem Wydziału. Dostawy będą odbywać się na koszt Sprzedawcy. 5. Zamawiający sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy reklamację w formie pisemnej lub faksem. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie 3 dni od dnia powiadomienia go pisemnie lub faksem przez Zamawiającego. 7. W odniesieniu do części VI - tonery do kserokopiarek - szczegółowe wymagania zostały określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) w celu ubiegania się o części II-V - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę materiałów papierniczych i artykułów biurowych, o wartości, co najmniej równej kwocie 30.000,- zł (z VAT). Uwaga! Warunek dla każdego z zadań odrębnie - oznacza to, że w przypadku, gdy Wykonawca będzie się ubiegał o więcej niż jedną część (z części II-V) zamówienia, musi wykazać się zrealizowaniem różnych dostaw o minimalnej wartości każdej dostawy 30.000 zł. w ilości odpowiadającej liczbie części. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca wykaże się zrealizowaniem dostawy o wartości stanowiącej wielokrotność kwoty 30.000 zł oraz liczby części. b) w celu ubiegania się o część VI - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę tonerów do kserokopiarek lub drukarek laserowych, o wartości, co najmniej równej kwocie 20.000,- zł (z VAT) 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przedkładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów musza być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ, posłuży się doświadczeniem innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. w przypadku spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS) (dokument wspólny dla wszystkich części), 2) w przypadku osób fizycznych oraz spółek cywilnych (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami): a) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej (dokument wspólny dla wszystkich części), b) oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1a do SIWZ (dokument wspólny dla wszystkich części), 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ (dokument wspólny dla wszystkich części). 4) Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (dokument wspólny dla wszystkich części). 5) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 1.4) zostały zrealizowane należycie. 6) wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Brak wyceny któregokolwiek z artykułów objętych zamówieniem spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia (dla każdej z części zamówienia osobno). 7) W przypadku jeśli Wykonawca samodzielnie nie spełnia wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu: a) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., umożliwiających wykonanie zamówienia tj. wymaganego doświadczenia, b) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 2 rozdziału V SIWZ, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 1 rozdziału V SIWZ dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną