Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
- Data zamieszczenia: 2012-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów papierniczo - biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suwałkach na 2013rok - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczo - biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suwałkach na 2013rok. 2. Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określona została w załączniku nr 2 - (Formularzu cenowym) do siwz. 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 6. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 8. Każda zamówiona partia towaru dostarczona będzie do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 3 dni do chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie pisemnej, faksem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa papieru do ploterów oraz materiałów biurowych, w tym papieru do kserokopiarek w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i akcesoriów różnych. Oznaczenie postępowania DA-ZP-252-103/15
Dodano: 2016-01-05 - II dodatkowa dostawa materiałów biurowych w 2015 r.
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego oraz Klubu 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego
Dodano: 2015-03-27 - usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Dodano: 2015-03-09 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek- kserokopiarek na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego
Dodano: 2015-03-03