Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 673 09 12 , fax. 58 673 22 81
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. 1 Maja 13A 13A
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 58 673 09 12, fax. 58 673 22 81
REGON: 00030822900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów opatrunkowych, znak zp/24/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 zakresów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza natomiast możliwości składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz.679). 5. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w formularzu asortymentowo - cenowym lub o wyższych parametrach. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 8. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy. 9. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu). 10. Do oferty należy dołączyć po trzy sztuki oferowanego wyrobu, dotyczy pozycji: 10, 43, 44, 49 oraz poz. 86 w oryginalnym opakowaniu. 11. Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis oferowanych produktów (katalog lub folder ) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu, nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest w innym języku niż język polski, należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty katalogi (foldery) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ. Dotyczy wszystkich zakresów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów opatrunkowych oraz endoprotez stawu biodrowego
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP16/2016
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych, podtlenku azotu , venflonów, gąbek hemostatycznych, folii operacyjnych, koców termoizolacyjnych 1 x użytku, wapna do narkozy materiałów do sterylizacji,narzędzia laparoskopowego do usuwania narządów, siatek do plastyki pochwy, klipsów tytanowych, striperów żylnych,jałowego zestawu do porodu
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP12/2016
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa materiałów opatrunkowych ZP15/A/8/2016
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa materiałów opatrunkowych ZP5/A/3/2016/II
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i pieluchomajtek ZP5/A/3/2016
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych - ZP2/2016
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Nr postępowania: 19/E/P/2015
Dodano: 2015-12-18