Szpital Uniwersytecki z Przychodnią SP ZOZ Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 672 40 09
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki z Przychodnią SP ZOZ Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
ul. Warszawska 30 30
10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 672 40 09
REGON: 28031463200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Materiałów opatrunkowych, sterylizacyjnych i asortymentu na blok operacyjny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Materiałów opatrunkowych, sterylizacyjnych i asortymentu na blok operacyjny z podziałem na zadania: 1. Materiały opatrunkowe, 2. Plastry, przylepce i opatrunki specjalistyczne, 3. Opatrunki do stabilizacji wkłuć centralnych, 4. Setony i tupfery, 5. Elastyczna siatka opatrunkowa, 6. Tampony neurochirurgiczne, 7. Podkłady i pieluchomajtki, 8. Materiały sterylizacyjne, 9. Fartuchy higieniczne dla pacjentów, 10. Fartuchy sterylne chirurgiczne, 11. Ubrania j. u. na blok operacyjny, 12. Wskaźniki, 13. Naboje gazowe z EO, 14. Pozostałe akcesoria, 15. Obłożenia i serwety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca złoży na Załączniku Nr 2 oświadczenie w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Dokumenty potwierdzające wprowadzenie danego wyrobu medycznego do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. g) Próbki oferowanych produktów dla Zadania 1-11 Dotyczy Zadania Nr 1 - 11: Zamawiający wymaga w celu dokonania oceny jakości dostarczenia przez każdego z Wykonawców próbek każdego oferowanego produktów. Próbki należy dostarczyć w ilości najmniejszego jednostkowego opakowania, a w przypadku gdy przekracza ono 10 szt. to 2 sztuki wyrobu medycznego. Próbki należy dostarczyć do Kierownika Apteki Szpitalnej - mgr farm. Bożeny Korczakowskiej (Budynek Przychodni ul. Warszawska 30 I piętro tel. 728 32 33 52 do dnia 05-02-2010r. do godz. 12.00. Zamawiający wymaga aby wraz z dostawą próbek Wykonawca dostarczył w dwóch egzemplarzach protokół przekazania produktów do testowania. Zamawiający potwierdzi na protokole odbiór próbek i przekaże/odeśle Wykonawcy. h) Formularz oferty (Załącznik Nr 1) i) Formularz oświadczeń (Załącznik Nr 2) j) Arkusz asortymentowo cenowy ( Załącznik Nr 3). k) Wzór umowy - Załącznik Nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/szpital
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-25 - Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ELEKTROD ORAZ DRENÓW DO POMPY HISTEROSKOPOWEJ
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego ( Przetarg II )
Dodano: 2016-07-05 - Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sukcesywna materiałów medycznych i weterynaryjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów medycznych III
Dodano: 2016-05-18 - Osprzęt do Napędu prod. STRYKER
Dodano: 2016-05-16 - Medyczne pompy infuzyjne
Dodano: 2016-05-13