Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesoriów do zabiegów operacyjnych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 15
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
    REGON: 30462200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesoriów do zabiegów operacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, plastrów, wyrobów higienicznych oraz zestawów, fartuchów i akcesoriów do zabiegów operacyjnych dla potrzeb SP ZOZ w Węgrowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do Specyfikacji – Formularz cenowy. 3. Miejsce dostawy: Magazyn medyczny Szpitala Powiatowego w Węgrowie ul. Kościuszki 201. 4. Liczba pakietów: 14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału w ww. postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji – Formularz cenowy. Do oferty należy również załączyć płytę CD z edytowalną wersją Excel wypełnionego formularza cenowego. 3. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; 3.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie; 3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnia – w zakresie w jakim powołuje się na zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie. 4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) – jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających podstawę dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 175) i przepisami wykonawczymi, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 Specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach