Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie ogłasza przetarg
- Adres: 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 556 208 361 , fax. 556 208 362
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
ul. Moniuszki 13
14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 556 208 361, fax. 556 208 362
REGON: 28024206800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie) i materiałów j. u. (uzupełnienie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych, preparatów do żywienia dojelitowego(w tym mleka modyfikowanego) oraz leków (uzupełnienie) i materiałów j. u. (uzupełnienie) 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania: 1.2.1. Zadanie 1: Materiały opatrunkowe 1.2.2. Zadanie 2: Preparat do przemywania ran 1.2.3. Zadanie 3: Pieluchomajtki 1.2.4. Zadanie 4: Środki myjąco - dezynfekcyjne do narzędzi 1.2.5. Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do powierzchni 1.2.6. Zadanie 6: Środki myjąco -dezynfekcyjne do odkażania rąk 1.2.7. Zadanie 7: Dezynfekcja skóry i błon śluzowych 1.2.8. Zadanie 8: Higiena ciała 1.2.9. Zadanie 9: Rękawice 1.2.10. Zadanie 10: Nici chirurgiczne 1.2.11. Zadanie 11: Nici chirurgiczne typu AMIFIL M, PETERGLYD 1.2.12. Zadanie 12: Preparaty do żywienia dojelitowego 1.2.13. Zadanie 13: Mleko modyfikowane 1.2.14. Zadanie 14: Leki (uzupełnienie) 1.2.15. Zadanie 15: Leki (uzupełnienie) 1.2.16. Zadanie 16: Leki (uzupełnienie) 1.2.17. Zadanie 17: Leki (uzupełnienie) 1.2.18. Zadanie 18: Elektrody do EKG (uzupełnienie materiały j. u.) 1.2.19. Zadanie 19: Maski donosowe i czapeczki jednorazowe dla noworodków (uzupełnienie materiały j. u.) 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy. 1.4. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Dotyczy zadania 1:Warunki: 2.1.1. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów medycznych stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN - EN ISO 17665-1 dla wyrobów sterylizowanych parą wodną 2.2. Dotyczy zadania 4,5.6,7,8:Warunki: 2.2.1. Wymagane Karty charakterystyki powinny: 2.2.1.1. zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia napisane językiem prostym i zrozumiałym, 2.2.1.2. zawierać 16 obowiązkowych punktów zgodnie z rozporządzeniem. 2.3. Dotyczy zadania 12,13:Warunki: 2.3.1. Jeżeli po ogłoszeniu niniejszego postępowania przetargowego zostanie wstrzymana produkcja preparatu lub zostanie on wycofany z obrotu, Wykonawca winien przed złożeniem oferty zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z prośbą o ustosunkowanie się do sprawy, 2.4. Dotyczy zadania 12-16:Warunki 2.4.1. Były zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, 2.4.2. Posiadały aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania z zaznaczeniem na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, 2.4.3. Termin przydatności leków nie krótszym niż 60 dni 2.4.4. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.), niż zamieszczona w SIWZ; a także w przypadku, gdy wycena innych opakowań leków spełniających właściwości terapeutyczne jest korzystniejsza pod względem ekonomicznym należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę, 2.4.5. W przypadku, gdy w zadaniach przetargowych znajdują się leki wycofane lub ich produkcja została wstrzymana, Oferent do wyceny danej pozycji winien użyć ceny przed wycofaniem lub wstrzymaniem produkcji danego asortymentu. Należy o tym fakcie zamieścić w ofercie odpowiednią adnotacje informującą Zamawiającego lub zaproponować lek równoważny w po uprzednim dopuszczeniu przez Zamawiającego, 2.4.6. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci proponowanych preparatów – tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie, fiolki na ampułki i odwrotnie, 2.4.7. Zamawiający dopuszcza wycenę leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniący się postacią (tabletki na tabletki powlekane lub kapsułki lub drażetki i odwrotnie fiolki na ampułki i odwrotnie) przy zachowaniu tej samej drogi podania 2.5. Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 ( Apteka). 2.6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy” 2.7. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnej koncesji lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo ministra właściwego do spraw zdrowia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub wytwarzania(producenci) oraz w przypadkach uzasadnionych przedmiotem zamówienia, dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R Informacje dodatkowe Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie(producenci) i/lub dodatkowe właściwe aktualne zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R 9 (dotyczy zadania 14-17)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy (dotyczy zadania 1-11,18-19), wzór umowy n(dotyczy zadania 12,13), wzór umowy n(dotyczy zadania 14-17)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opatrunków i rękawic
Dodano: 2024-04-02 - 1/2024 - Dostawa opatrunków, opatrunków specjalistycznych i artykułów sanitarnych
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej.
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa zestawów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z użyczeniem 15 sztuk kompatybilnych urządzeń dla WSZ w Elblągu na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-11-11 - Dostawa leków, środków farmaceutycznych oraz opatrunków i szwów chirurgicznych do Apteki Szpitalnej na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2022-11-07 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych oraz materiałów j. u. (uzupełnienie): elektrody EKG oraz sprzęt do tracheostomii w podziale na zadania
Dodano: 2022-10-03