Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego

Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 444 65 75, , fax. 77 416 22 18
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
    ul. Mossora 1
    49-301 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 77 444 65 75, , fax. 77 416 22 18
    REGON: 31343700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1- 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; Pakiet nr 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran– wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych– wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych– wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ; Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.17 do SIWZ; Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.18 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz Oferty 2) Załącznik nr 2.1-2.18 do SIWZ: Formularz asortymentowo-cenowy, 3) Jeśli dotyczy: Załącznik nr 6 do SIWZ: Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia 4) Jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą skłąda się pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach