Brzeskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 49-301 Brzeg, ul. Mossora
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 444 65 75, , fax. 77 416 22 18
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Brzeskie Centrum Medyczne
ul. Mossora 1
49-301 Brzeg, woj. opolskie
tel. 77 444 65 75, , fax. 77 416 22 18
REGON: 31343700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków do higieny pacjenta dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację asortymentowo- ilościową wraz z parametrami techniczno-użytkowymi, stanowi Załącznik nr 2.1- 2.18 do SIWZ - formularz cenowy, zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/ oraz Platformie https://e-ProPublico.pl/. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: Pakiet nr 1 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ Pakiet nr 2 - Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; Pakiet nr 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; Pakiet nr 4 – Dostawa zestawu do podciśnieniowego leczenia ran– wg załącznika nr 2.4 do SIWZ; Pakiet nr 5 - Dostawa plastrów i folii chirurgicznych– wg załącznika nr 2.5 do SIWZ; Pakiet nr 6 - Dostawa opatrunków specjalistycznych– wg załącznika nr 2.6 do SIWZ; Pakiet nr 7 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.7 do SIWZ; Pakiet nr 8 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.8 do SIWZ; Pakiet nr 9 - Dostawa opatrunków specjalistycznych – wg załącznika nr 2.9 do SIWZ; Pakiet nr 10 - Dostawa pieluchomajtek, wkładek urologicznych oraz elastycznych majtek chłonnych – wg załącznika nr 2.10 do SIWZ; Pakiet nr 11 - Dostawa pieluszek oddychających oraz anatomicznych wkładów chłonnych – wg załącznika nr 2.11 do SIWZ; Pakiet nr 12 - Dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej ssąco-płuczącej wraz z akcesoriami – wg załącznika nr 2.12 do SIWZ; Pakiet nr 13 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.13 do SIWZ; Pakiet nr 14 - Dostawa preparatów do pielęgnacji ran przewlekłych – wg załącznika nr 2.14 do SIWZ; Pakiet nr 15 - Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta – wg załącznika nr 2.15 do SIWZ; Pakiet nr 16 - Dostawa podkładów, myjek i śliniaków – wg załącznika nr 2.16 do SIWZ; Pakiet nr 17 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.17 do SIWZ; Pakiet nr 18 - Dostawa środków pomocniczych do utrzymania higieny pacjenta – wg załącznika nr 2.18 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz "Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy", na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 4 do SIWZ);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz Oferty 2) Załącznik nr 2.1-2.18 do SIWZ: Formularz asortymentowo-cenowy, 3) Jeśli dotyczy: Załącznik nr 6 do SIWZ: Wzór zobowiązania do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia 4) Jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą skłąda się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Głubczycach
Dodano: 2023-04-15 - Dostawa środków opatrunkowych
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-30 - Zakup i dostawa środków opatrunkowych (z podziałem na 3 zadania)
Dodano: 2020-07-14 - PN.D.LN.14.20 Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych
Dodano: 2020-07-02 - Zakup i dostawa środków opatrunkowych (z podziałem na 5 zadań)
Dodano: 2020-06-16 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych oraz odzieży medycznej jednorazowego użytku
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2020-01-23