Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kuracyjna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 262 43 28 , fax. 55 278 24 35
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.
ul. Kuracyjna 30
82-550 Prabuty, woj. pomorskie
tel. 55 262 43 28, fax. 55 278 24 35
REGON: 17074675600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital.prabuty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. - 100% udziału jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o., których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 29 części – zadań. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. 7. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora odpowiednio do Apteki (zadania 1-25) i Centralnej sterylizacji (zadania 26-29) Szpitala przy ul. Kuracyjnej 30 w Prabutach w godzinach od 07.30 do 14.30. 8.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy w całym okresie objętym terminem ważności. 9.Dostarczony asortyment musi mieć odpowiednio co najmniej 12 - miesięczny okres ważności (zadania 26-29) oraz co najmniej 6 – miesięczny okres ważności (zadania 1-25) licząc od momentu jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje SIWZ, i załączniki Nr 1, 2 i 4 do SIWZ 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru Załączniku nr 5 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek oraz środków do dezynfekcji dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku dla laboratoriów Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku
Dodano: 2023-10-27 - Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w ginekologii i położnictwie dla UCK
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa materiałów do sterylizacji - 36/TP/2023
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. użytku i opatrunków
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa materiałów zespalających, endoprotez, implantu kompleksu brodawka-otoczka oraz stabilizacji neurochirurgicznych - 22/TP/2023
Dodano: 2023-03-22