Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7449033
- Data zamieszczenia: 2014-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
ul. Bohaterów Getta 10 10
58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 7449033
REGON: 23118096000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część IV. Przedmiot zamówienia CPV: 33.14.11.10-4 Opatrunki 33.14.11.12-8 Plastry Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby PCZ w Kamiennej Górze Zakres zamówienia obejmuje 29 części. Szczegółowy asortyment oraz ich ilości określone są w FORMULARZU CENOWYM. Podane ilości asortymentu mają charakter orientacyjny. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację wskazanych ilości w przypadku ich nie wyczerpania wraz z upływem daty obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Materiały winny być dostarczane Zamawiającemu: w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia. Oferowane produkty winny: 1. odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w FORMULARZU CENOWYM lub być równoważne. Za produkty równoważne rozumie się produkty o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie, 2. być dopuszczone do obrotu/zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zaoferowane produkty to wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2012 roku o wyrobach medycznych, które muszą być dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w w/w ustawie. Zamawiający wymaga w przypadku opatrunków jałowych, zestawów i pakietów jałowych, metody sterylizacji parą wodna, aby oferowane produkty spełniały normy tzw. opatrunków inwazyjnych oraz chirurgicznych Wykonawca zapewni Zamawiającemu stałość cen jednostkowych za wyjątkiem sytuacji określonych w istotnych postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-08 - PN 46/16 - dostawa opatrunków specjalistycznych przeciw odleżynom
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-23 - BZP.3810.41.2016.KB
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-04 - BZP.3810.26.2016.JU
Dodano: 2016-03-25 - ZP/PN/2016/18 - opatrunki podciśnieniowe, opaski gipsowe
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla wszystkich oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - dogrywka + wyczerpanie; USK/DZP/PN-213/2015
Dodano: 2016-01-22