Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
- Data zamieszczenia: 2020-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
REGON: 31468400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz materiałów recepturowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz materiałów recepturowych z podziałem na 7 zadań jn. – wg opisu i na warunkach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części ogłoszenia SIWZ. – Zadanie nr 1: Opatrunki – 5 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 2: Tampony nosowo-gardłowe I – 2 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 3: Tampony nosowo-gardłowe II – 1 poz. 40 opakowań / op. x 10 szt. – Zadanie nr 4: Tampony nosowo-gardłowe III – 3 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 5: Materiały recepturowe I – 37 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 6: Materiały recepturowe II – 2 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 7: Materiały recepturowe III – 10 poz. w różnych ilościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do wymogów dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują zamówienie, do realizacji którego to zamówienia są wymagane: kompetencje lub uprawnienia. Wykonawca, który polega na kompetencjach lub uprawnieniach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń już wymienionych w ogłoszeniu oraz określonych załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ: o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w ramach oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY DOTYCZĄCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – sporządzony przez wykonawcę – wraz z opisem przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy wg SIWZ - na jedno kpl zadanie lub dowolną ilość zadań: 1 - 7. 3. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty tego dokumentu to należy wskazać adres strony internetowej z której można go pobrać. Informację tą należy wpisać w wskazanym miejscu tj. na str 2 załącznika nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa wyrobów do pielęgnacji pacjenta i opatrunki specjalistyczne w 21 pakietach
Dodano: 2024-04-15 - 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2024-04-11 - Drobny sprzęt/materiały medyczne 1xużytku.
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-25 - Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego specjalistycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-19