Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz materiałów recepturowych

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz materiałów recepturowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych jednorazowego użytku oraz materiałów recepturowych z podziałem na 7 zadań jn. – wg opisu i na warunkach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części ogłoszenia SIWZ. – Zadanie nr 1: Opatrunki – 5 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 2: Tampony nosowo-gardłowe I – 2 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 3: Tampony nosowo-gardłowe II – 1 poz. 40 opakowań / op. x 10 szt. – Zadanie nr 4: Tampony nosowo-gardłowe III – 3 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 5: Materiały recepturowe I – 37 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 6: Materiały recepturowe II – 2 poz. w różnych ilościach. – Zadanie nr 7: Materiały recepturowe III – 10 poz. w różnych ilościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do wymogów dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują zamówienie, do realizacji którego to zamówienia są wymagane: kompetencje lub uprawnienia. Wykonawca, który polega na kompetencjach lub uprawnieniach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń już wymienionych w ogłoszeniu oraz określonych załącznikami nr 2 i 3 do SIWZ: o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w ramach oferty należy złożyć następujące dokumenty. 1. Główny druk ofertowy – sporządzony przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. KOSZTORYS OFERTOWY DOTYCZĄCY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – sporządzony przez wykonawcę – wraz z opisem przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy wg SIWZ - na jedno kpl zadanie lub dowolną ilość zadań: 1 - 7. 3. Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczenia woli. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty tego dokumentu to należy wskazać adres strony internetowej z której można go pobrać. Informację tą należy wpisać w wskazanym miejscu tj. na str 2 załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach