Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY DLA SZPITALA SPZOZ W ŚRODZIE WLKP..

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Czerwonego Krzyża 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2854031 , fax. 61 2853645
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Czerwonego Krzyża 2 2
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2854031, fax. 61 2853645
    REGON: 00030856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsrodawlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I WYROBÓW Z WŁÓKNINY DLA SZPITALA SPZOZ W ŚRODZIE WLKP..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów z włókniny do apteki szpitalnej SPZOZ w Środzie Wlkp. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Ilości wymienione w p. 2 są wielkościami szacunkowymi. Wielkości dostaw asortymentu uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ich zmniejszenie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń stron. 4.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa zamówionej partii transportem i na koszt dostawcy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (loco magazyn), w terminie 5 dni od zgłoszenia zamówienia u dostawcy, oraz w szczególnych przypadkach realizacja zamówienia w trybie PILNE nie dłużej niż w ciągu 24 godzin od jego zgłoszenia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u dostawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. 6.Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 7.Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT . 8.Zamawiający żąda podania kodów produktów w ofercie cenowej. Brak kodów spowoduje odrzucenie oferty. 9.Zamawiający nie zgadza się, aby Wykonawca powierzył jakąś część zamówienia podwykonawcy. 10.Zamawiający oczekuje materiałów opatrunkowych wysokiej jakości, spełniających wszystkie funkcje, zgodnie z ich przeznaczeniem 11.Na każdym pojedynczym egzemplarzu oferowanego wyrobu, a także na opakowaniu zbiorczym musi znajdować się etykieta handlowa sporządzona w języku polskim, numer serii i datę ważności przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy. 12.Przedmiot oferty powinien spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, określone w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz. 896) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, co należy odpowiednio udokumentować. 13.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany będzie do dołączyć do oferty wzory oferowanych materiałów opatrunkowych - po 1 egz. z każdego oferowanego asortymentu w oryginalnym opakowaniu z etykietą. Opakowanie zbiorcze zawierające wzory musi być opisane w sposób podany w p. XIII.10 z dopiskiem WZORY. Wewnątrz opakowania zbiorczego należy umieścić dokładny spis załączonych wzorów..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsrodawlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach