Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych

Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2623422 , fax. 32 2623422
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
    ul. Szpitalna 13
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2623422, fax. 32 2623422
    REGON: 31007700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych i środków higienicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 – opatrunki specjalistyczne do leczenia ran trudno gojących II Pakiet nr 2 – opatrunki specjalistyczne z pianki poliuretanowej Pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne zawierające jony srebra Pakiet nr 4 – opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 5 – zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej Pakiet nr 6 – kompresy, serwety, tupfery, zgłębnik Pakiet nr 7 – materiały opatrunkowe, gipsowe Pakiet nr 8 – materiały hemostatyczne Pakiet nr 9 – podstawowe materiały opatrunkowe III Pakiet nr 10 – materiały opatrunkowe - przylepce Pakiet nr 11 – pieluchy i pieluchomajtki Pakiet nr 12 – przylepce do ochrony i zamykania ran oraz mocowania Pakiet nr 13 – opatrunki do mocowania kaniul u noworodków i dzieci Pakiet nr 14 – przylepce włókninowe Pakiet nr 15 – siatka opatrunkowa Pakiet nr 16 – opatrunki parafinowe Pakiet nr 17 – opatrunki specjalistyczne półprzepuszczalne z błony poliuretanowej do zabezpieczenia wkłuć centralnych Pakiet nr 18 – folia do zabezpieczenia pola operacyjnego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla celów oceny jakościowej wraz z ofertą należy przedłożyć: a) opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej, b) próbki, c) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) należy złożyć w zakresie: Pakiet nr 6: poz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 – po 1 opakowaniu; poz. nr 8 – min. 10 mb; poz. nr 13, 14 – po 1 sztuce. Pakiet nr 7: poz. nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 – po 1 sztuce. Pakiet nr 9: poz. 1, 2, 3, 5, 8 – po 1 sztuce; poz. 4 – min. 0,5 kg Pakiet nr 10: poz. 1÷9 – po 1 sztuce. Pakiet nr 11: poz. nr 1, 5, 6, 7. d) Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów (katalogów i próbek) numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą. e) Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. f) dokumenty wskazane w pkt. a) i b) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach