NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Nadodrzańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 758 20 71 wew.305 , fax. 95 750 14 12
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
ul. Nadodrzańska 6
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 95 758 20 71 wew.305, fax. 95 750 14 12
REGON: 80445872000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 10 części (zadań). Część nr 1: Opatrunki, kompresy, przylepce oraz inne Część nr 2: Kompresy niejałowe Część nr 3: Siatki opatrunkowe, chusty trójkątne, setony Część nr 4: Opaski opatrunkowe Część nr 5: Opatrunki przeciwoparzeniowe Część nr 6: Przylepce, preparaty do odkażania i leczenia ran Część nr 7: Gazy opatrunkowe Część nr 8: Kompresy wyjałowione Część nr 9: Terapia podciśnieniowa ran Część nr 10: Kompresy specjalistyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie z dodatkiem nr 5) – należy przedstawić w formie oryginału (w przypadku oferty w formie pisemnej) albo należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazać w oryginale (w przypadku oferty w formie elektronicznej). 2. A. W PRZYPADKU WYBORU PRZEZ WYKONAWCÓW PISEMNEJ FORMY SKŁADANIA OFERT:Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (zaproponowany przez Zamawiającego wzór, stanowi dodatek nr 4 do SIWZ), B W PRZYPADKU WYBORU PRZEZ WYKONAWCÓW ELEKTRONICZNEJ FORMY SKŁADANIA OFERT: Jeśli dotyczy – Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (zaproponowany przez Zamawiającego wzór, stanowi dodatek nr 4 do SIWZ). Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, musi zostać dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LA.261.41.2023 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2023-12-13 - LA.261.34.2023 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
Dodano: 2023-03-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
Dodano: 2023-03-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
Dodano: 2023-03-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2020-04-16 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, majtek i rękawic
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, majtek i rękawic
Dodano: 2020-02-07 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych sterylizowanych para wodną na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Dodano: 2020-01-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
Dodano: 2019-10-28