Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. Korczaka 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 814 24 38 , fax. 085 814 24 82
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łapach
ul. Korczaka 23 23
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 814 24 38, fax. 085 814 24 82
REGON: 05064480400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych i do sterylizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych i do sterylizacji w podziale na 6 części; Część 1 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 27; Część 2 Rękawy do sterylizacji ilość pozycji - 3; Część 3 Siatki przepuklinowe ilość pozycji - 1; Część 4 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 6; Część 5 Materiały opatrunkowe ilość pozycji - 12; Część 6 Zestawy sterylne ilość pozycji - 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale VI SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie). 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ ust. 1 pkt 2: 1) lit. a; b; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a; b; powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2; zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pozostałe wymagane dokumenty: 1) Zalecane jest aby Ofertę sporządzić zgodnie z formularzem OFERTA, stanowiącym integralną część specyfikacji - Załącznik nr 2 ,: Do formularza Oferta należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty / oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do rozdz.. VI specyfikacji b) formularze asortymentowo-cenowe ( załącznik nr 3 ) wskazujące na: - nazwę przedmiotu zamówienia, - zapotrzebowane ilości, - ceny jednostkowe netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - łączną wartość netto i brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, c) dowody dopuszczenia do obrotu na rynku krajowym : - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do użytkowania zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ) dotyczy klasy II a oraz reguły 7 (wyrób do krótkotrwałego użytku ), - dokumenty potwierdzające zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, deklaracja zgodności oznaczonego znakiem CE lub oświadczenie, ze oferowane wyroby medyczne posiadają aktualne świadectwa rejestracji i na każde żądanie i na każdym etapie postępowania zostaną udostępnione Zamawiającemu. 6. Zamawiający wezwie , w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialostocki .pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2016-04-27 - Dostawy materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej PN-17/16/2
Dodano: 2016-04-20 - Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa materiałów opatrunkowych. Znak postępowania: DA-ZP-252-18/16
Dodano: 2016-04-14 - Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych oraz opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-10-29 - Zakup i dostawa opatrunków i leków na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce (20 pakietów) nr sprawy: 2015/PN/APT/OP
Dodano: 2015-10-28