SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg
- Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
- Data zamieszczenia: 2010-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1 1
42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
REGON: 00029170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych GCR/20/ZP/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 2.Przedmiot zamówienia składa się z 8 pakietów. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4.Dostawa materiałów opatrunkowych realizowana będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5.Zamówienia należy realizować w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia w godz. 800 - 1400 do magazynu Apteki szpitalnej zgodnie z bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość towaru. 6.Realizowana przez Wykonawcę dostawa towaru musi być zgodna asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 7.Zamówienie przesyłane jest każdorazowo tel/faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. 8.Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9.Ilości, o których mowa w formularzu cenowym są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu do 20% w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego. Sprzedawcy nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego. 10.Zamawiający wymaga załączenia do oferty bezzwrotnych próbek dla asortymentu ujętego w Pakiecie nr 1 poz.3,14,18;w Pakiecie nr 2 poz. 14,;w Pakiecie nr 7 poz.1, w najmniejszym opakowaniu handlowym. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nowego asortymentu towarów kosztem asortymentu nie kupowanego. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany do dostarczenia asortymentu zamiennego po cenach obowiązujących w chwili zawarcia umowy i o wartości nie przekraczającej kosztów zakupu asortymentu, z którego Zamawiający zrezygnował. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411197
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów i artykułów stomatologicznych z grupy 331 o wartości poniżej 200 000 euro
Dodano: 2013-08-19 - Dostawa obłożeń, materiałów opatrunkowych, medycznych wyrobów eksploatacyjnych oraz różnych wyrobów medycznych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2012-12-12 - dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów i artykułów stomatologicznych z grupy 331
Dodano: 2012-07-31 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2012-01-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów i artykułów stomatologicznych z grupy CPV: 331
Dodano: 2011-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2011-01-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2010-07-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych (II postępowanie) PN 16/DZP/2010
Dodano: 2010-05-11 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2009-12-15 - Dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów szewnych
Dodano: 2009-12-02