Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Komisji Edukacji Narodowej 1
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 29 743 76 11, , fax. 297 437 605
REGON: 30872600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla danego pakietu zawartymi w tabeli oraz zawartymi pod tabelami, który stanowi załącznik od nr 2/1 do nr 2/11- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości asortymentu wymienionego w pakietach, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 3. Oferowane produkty muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz.175). 4. Dostarczane produkty będą odpowiadały warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. W stosunku do gazy i wyrobów z gazy Zamawiający wymaga inwazyjnego wyrobu medycznego klasy II a (dla potwierdzenia należy dołączyć deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej dokonującej dopuszczenia do obrotu). 5. Warunki dostawy i płatności. a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Wykonawca obowiązany jest do umożliwienia składania zamówienia za pośrednictwem faksu. c) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Wykonawcy. d) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku Formularza oferty – załącznik nr 1. e) miejsce dostawy: Apteka Szpitalna SPZZOZ, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. f) Wykonawca na własny koszt, ryzyko i we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. g) termin płatności faktury to 60 (sześćdziesiąt) dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, przy czym Zamawiający wymaga dostarczenie zamówionej partii towaru wraz z dokumentem W-Z oraz łączne rozliczenie dostaw w danym miesiącu jedną zbiorczą fakturą wystawioną na koniec danego miesiąca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty, wyliczone zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU XIII podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. c) oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 4 i 5 do SIWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. f) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). g) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/077/24 Dostawa zestawów do przeprowadzenia procedury ablacji.
Dodano: 2024-06-28 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
Dodano: 2024-06-25 - DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
Dodano: 2024-06-21 - ZAKUP I SUKCESYWNE DOSTAWY W OKRESIE 24 MIESIĘCY WYROBÓW MEDYCZNYCH, w podziale na 15 pakietów. ZNAK SPRAWY: UCZKIN/ZP-01/03/2024/TP
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa wyrobów sterylnych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
Dodano: 2024-06-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa implantowanych kardiowerterów- defibrylatorów i akcesoriów do ich implantacji oraz cewniki do podawania tlenu przez nos, zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych (ZP-47/2024)
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
Dodano: 2024-06-12