Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
- Data zamieszczenia: 2014-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
REGON: 00030647200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia i certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie RP i do stosowania w placówkach ochrony zdrowia. Zakres zamówienia: Pakiet nr 1- Plastry Pakiet nr 2- Materiał podtrzymujący Pakiet nr 3- Opatrunki niejałowe Pakiet nr 3a- Opatrunki niejałowe Pakiet nr 4- Opatrunki niejałowe Pakiet nr 5- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 6- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 7- Pakiety opatrunków jałowych Pakiet nr 8- Siatki Pakiet nr 9- Pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Asortyment zaoferowany w zamówieniu z prawem opcji musi być zgodny z zaoferowanym w zamówieniu podstawowym. Dostarczany asortyment musi posiadać informację dotyczącą sterylizacji, umieszczoną na metce każdej sztuki towaru oraz minimum 3 letni termin ważności. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Prawem opcji jest możliwość zamówienia większej liczby egzemplarzy Asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w pakiecie, którego ona dotyczy. Liczba egzemplarzy i asortymentu została określona w załączniku nr 2 do SIWZ w części Zamówienia z prawem opcji. Zamówienie z prawem opcji może być realizowane przez Wykonawcę na warunkach określonych w umowie na podstawie odrębnego oświadczenia złożonego przez Zamawiającego po wyczerpaniu ilości Asortymentu objętego zamówieniem podstawowym. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 400 zł Pakiet nr 2 - 750 zł Pakiet nr 3 - 900 zł Pakiet nr 3a - 300 zł Pakiet nr 4 - 1500 zł Pakiet nr 5 - 100 zł Pakiet nr 6 - 100 zł Pakiet nr 7 - 350 zł Pakiet nr 8 - 600 zł Pakiet nr 9 - 20 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna (jakość)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzoz.lukow.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-07-08 - ZP/MOR/10/2016
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i sukcesywna dostawa środków opatrunkowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim przy ul. Przemysłowej 4a
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów opatrunkowych, leków oraz kontrastów dla SP ZOZ KRAŚNIK.
Dodano: 2016-06-02 - dostawa materiałów opatrunkowych z możliwością składania ofert częściowych, wraz z bezpłatnym użyczeniem 2 szt. urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, nici chirurgicznych Nr sprawy:6/PN/16
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej - 04/2016/PN
Dodano: 2016-03-10 - Dostawy materiałów opatrunkowych i medycznych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych, rękawic i innych wyrobów do apteki szpitalnej
Dodano: 2016-01-29