Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-004 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 369 378 , fax. 228 382 452
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.
    ul. Żelazna 90
    01-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 369 378, fax. 228 382 452
    REGON: 12103423000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dostawy materiałów opatrunkowych do Centrum Medycznego „Żelazna” sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 16 zakresów (dopuszcza się składanie ofert w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich zakresów zamówienia). Zakres 1 – Opaska elastyczna Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, Zakres 2 – Plastry, opatrunki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141111-1 Opatrunki przylepne, 33141112-8 Plastry Zakres 3 – Plastry Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141112-8 Plastry Zakres 4 – Opatrunki hydrokoloidowe 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 5 – Opatrunek do zabezpieczania ran pooperacyjnych Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 6 – Opatrunki ze srebrem Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 7 – Opatrunki hydrokoloidowe 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 8 – Opatrunek hemostatyczny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki r Zakres 9 – Wata, lignina Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki, 33141115-9 Wata medyczna Zakres 10 – Elastyczne siatki opatrunkowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 11 – Serwety gazowe niesterylne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141114-2 Gaza medyczna Zakres 12 – Opatrunek antybakteryjny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 13 – Opatrunek do mocowania kaniul Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 14 – Opatrunek 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 15 – Opatrunek 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Zakres 16 – Opatrunki na bazie srebra Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141110-4 Opatrunki Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ „Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia” (w formacie .xls). Zamówienie należy realizować sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: „Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.” – w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp lub pkt 6.2. SIWZ, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 6.4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach