Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie

Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 602 733 , fax. 957 602 733
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
    Kościuszki 58
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 602 733, fax. 957 602 733
    REGON: 00030670400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.debno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla Szpitala w Dębnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 – materiały opatrunkowe. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004r. Nr 251 poz. 2514). W zależności od rodzaju oferowanego produktu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679), ustawie z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r Nr 53 poz. 533), oraz ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. – o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 92 poz. 882). 2. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga jedynie złożenia stosownego oświadczenia. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość specyfiku niż sugerowana w tabelach formularzy ofertowych. 4. W przypadku zaproponowania przedmiotu zamówienia w opakowaniach innej wielkości niż sugerowane w formularzach ofertowych, Wykonawca zobowiązany jest do podania wielkości oferowanego opakowania oraz do podania jego ceny ofertowej; dostosowania ilości oferowanych opakowań proporcjonalnie do ilości opakowań jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym przez Zamawiającego, w razie potrzeby zaokrąglając ilość oferowanych opakowań do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający wymaga realizacji dostaw do apteki szpitalnej Zamawiającego w terminie nie przekraczającym od złożenia zamówienia: a) do 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), b) do 24 godz. dla zamówień pilnych. 6. Do każdej dostawy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu fakturę w wersji drukowanej oraz w wersji elektronicznej. 7. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia są: - niniejsza siwz, - przepisy prawa, - obowiązujące normy. 8. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części zwanych zamiennie Pakietami. Każdy pakiet wyszczególniony w załączniku nr 3 stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane Pakiety wyszczególnione w załączniku nr 3. Niedopuszczalne jest dzielenie pakietów pod rygorem odrzucenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. prowadzi działalność gospodarczą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach