Przetargi.pl
dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Sanoku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. 800-lecia 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656290 , fax. 013 4656290
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 800-lecia 26 26
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656290, fax. 013 4656290
    REGON: 37044434500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów medycznych- materiałów opatrunkowych, wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu Apteki SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wspólny słownik zamówień: CPV - 33.14.00.00-3 materiały medyczne CPV - 33.14.11.10-4 opatrunki Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. innych niż wskazane w siwz pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne pod względem parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w szczególności wykazania przez Wykonawcę, iż wyrób przez niego zaproponowany jest istotnie równoważny z wymaganiami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania, w przypadku niewypełnienia jakiejkolwiek pozycji w danym zadaniu (ofercie) - taką niepełną ofertę na dane zadanie zamawiający odrzuci. Zadanie nr 1 - dostawa o charakterze sukcesywnym materiałów opatrunkowych , wg. CPV - 33.14.11.10-4 Zadanie nr 2 - dostawa o charakterze sukcesywnym opatrunków specjalistycznych , wg. CPV - 33.14.11.10-4 Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Sposób oceny: Nie spełnienie chociaż jednego z ww. warunków będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub/ i odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do Części XII SIWZ. Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a)Formularz ofertowy - zał. nr 1 b)Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2 c)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 d)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z post. na podstawie z art. 24 ust1 Ustawy - zał. nr 4 e)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 5-(zalecane) f)Oświadczenie dotyczące dopuszczenie do obrotu - zał. nr 6 g)Informacja o produkcie- zał. nr. 7 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. tj. posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu i brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1. 2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp 2.2) wymagane dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 W sytuacji gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp tj. na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów -niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, tj. przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wymagane jest złożenie przez taki podmiot dokumentów o których mowa w pkt. 2.2 a), b) . W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 2.3) Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, : Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunku o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp . W przypadku gdy wykonawca polegania na zdolności finansowej innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp), należy przedłożyć wymagane w tym punkcie SIWZ dokumenty dotyczące tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganego w tym punkcie SIWZ dokumentu dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego w części XI SIWZ warunku. 2.4)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy - odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w zakresie dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze wymogami prawnymi Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ) tj odpowiednio: a) dla wszystkich klas wyrobu medycznego - odpowiednia deklaracja zgodności, b) dla następujących klas wyrobu medycznego: klasa I sterylne, klasa I z funkcją pomiarową, klasa IIa, klasa IIB, klasa III - certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dla danych wyrobów medycznych wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną c) dla wszystkich klas wyrobu medycznego, za wyjątkiem klasy I i IIa gdy pierwsze jego wprowadzenie do obrotu i stosowania nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej ( w takim przypadku należy złożyć stosowne oświadczenie), zgodnie z przepisami powołanej na wstępie ustawy o wyrobach medycznych - świadectwo zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2004 r., nr 93, poz. 896 ), należy przedłożyć odpowiednie dokumenty dopuszczające dany produkt do obrotu i stosowania, jeżeli przepisy tego wymagają. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają wymagania - parametry określone przez Zamawiającego w siwz należy do oferty dołączyć: a)opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególności w formie aktualnych katalogów(dopuszcza się poszczególne karty katalogowe)lub/i materiałów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany, 2.5) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a),b), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. dokumenty potwierdzające, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach