Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8877183 , fax. 074 8877103
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
ul. Paderewskiego 10 10
58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8877183, fax. 074 8877103
REGON: 89004717900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
część nr 1 - Materiały opatrunkowe część nr 2 - Plastry - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: część nr 1 - 5.100,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sto 00/100 PLN) część nr 2 - 80,00 PLN (słownie: osiemset 00/100 PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz spełniają następujące wymagania: 1) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 2) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na dostawie materiałów opatrunkowych do apteki szpitalnej. 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż : 100 000,- zł, 4) posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż dwukrotna wartość złożonej ofert. 5) wniosą wadium przetargowe. 6) realizacja dostawy w ciągu 5 dni od daty zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 4, do swojej oferty sporządzonej wg wzoru formularza nr 1 załączonego do SIWZ , powinien dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru formularza nr 2; 2) Aktualne zaświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostaw w zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na dostawie leków do apteki szpitala, wg wzoru formularza nr 4; Fakt wykonania ww. dostaw musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami po-twierdzającymi ich należyte wykonanie; 6) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,- zł; 8) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i rękawic medycznych.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-08 - PN 46/16 - dostawa opatrunków specjalistycznych przeciw odleżynom
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-23 - BZP.3810.41.2016.KB
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-04-04 - BZP.3810.26.2016.JU
Dodano: 2016-03-25 - ZP/PN/2016/18 - opatrunki podciśnieniowe, opaski gipsowe
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla wszystkich oddziałów Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - dogrywka + wyczerpanie; USK/DZP/PN-213/2015
Dodano: 2016-01-22