Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3896231, 52 3896237 , fax. 52 3897263
- Data zamieszczenia: 2016-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3896231, 52 3896237, fax. 52 3897263
REGON: 9321366300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku, zgodnie z załączonym formularzem cenowym, stanowiącym załącznik Nr 4a specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Koszty transportu ponosi Wykonawca. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Wymagania 1.W przypadku braku na rynku wielkości opakowań podanych w siwz, dopuszcza się podanie najmniejszych, zarejestrowanych opakowań dostępnych na rynku i przeliczenie ich cen i ilości (w formularzu cenowym) na opakowania wymagane. 2.Wykonawca zobowiązuje się udostępnić na prośbę Zamawiającego aktualne świadectwa rejestracji, atesty czy karty charakterystyki produktów leczniczych i wyrobów medycznych. 3.Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę imienia, nazwiska i stanowiska osób, które należy wpisać w przyszłej umowie dostawy. 4.Dostarczone przez Wykonawcę materiały opatrunkowe muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 5.Zamawiający wymaga podania numeru telefonu, imienia, nazwiska oraz stanowiska osób, które kontaktować się będą z kierownikiem Apteki w sprawach zamówień, reklamacji itp. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznie, za pomocą faksu lub mailem korygowania terminów i wielkości dostaw. 7.Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie złożonych telefonicznie, faksem lub mailem zamówień w terminie do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku ), lub do 24 godzin na cito ( dni robocze ) licząc od dnia złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładowaniem w miejsca wskazane przez Dział Farmacji w godz. 8:00 do 11:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi i akcesoriów do przetaczania
Dodano: 2024-07-11 - Niechemiczne artykuły medyczne II
Dodano: 2024-06-24 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2024-06-22 - Dostawa przyrządów do przetaczania płynów, krwi i akcesoriów do przetaczania (I)
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa sterylnych zestawów przeciw parowaniu optyki laparoskopowej
Dodano: 2024-05-07 - Sukcesywna dostawy bielizny jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa obłożeń operacyjnych
Dodano: 2024-04-09 - Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii na okres 24 miesięcy oraz obłożenia i podkłady na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-02-29