Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4087830 , fax. 077 4087833
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Św. Piotra 1 1
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 077 4087830, fax. 077 4087833
REGON: 00031344300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych W przetargu dopuszcza się składanie ofert częściowych na 4 zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy sprzętu medycznego odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytku określone w ustawie o wyrobach medycznych: a) deklaracje zgodności CE producenta dla wszystkich klas wyrobu medycznego b) certyfikat jednostki notyfikującej - dot. wyrobów medycznych I sterylnej klasy z funkcją pomiarową IIa) c) wpis / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania 2. próbki z każdej pozycji w ilości - 1 szt. (w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ). Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku od 20.07.2016 do 19.07.2017
Dodano: 2016-04-15 - TLZP/2-23/233/38/2016 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-25 - 8/PN/2016 - płyny i opatrunki
Dodano: 2016-03-10 - DLG.39.559/16 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-02-18 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa wyrobów medycznych tj. ( opatrunki specjalistyczne i przylepce ) w rozbiciu na 2 samodzielne części
Dodano: 2015-10-21 - Dostawy materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-09-29 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-09-22 - Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres 1 roku
Dodano: 2015-06-09 - TLZP/2-23/233/28/2015 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2015-02-24