Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3098284 , fax. 058 3021782
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku
    ul. Kartuska 4/6 4/6
    80-104 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3098284, fax. 058 3021782
    REGON: 19030601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. ustawy Pzp; b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; e) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłożony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp., lub błędy w obliczeniu ceny; g) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 2. W zakresie produktów będących wyrobami medycznymi do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U, z 2004r. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) - Deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do rejestru wytwórców i wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania o ile jest wymagane. (Wyroby medyczne posiadające znak CE, zarejestrowane na terenie WE i należące do klasy I i IIa nie podlegającą obowiązkowi zgłoszenia do Rejestru). 3. Karta danych technicznych potwierdzająca zgodność produktu z określoną normą (dotyczy zadania nr 8, poz. 1, 2 i 5). 4. Próbki oferowanych produktów w ilości jednej sztuki do każdej wymienionej pozycji w następujących zadaniach: Zadanie nr 2, poz. 1; Zadanie nr 5, poz. 11; Zadanie nr 8, poz. 3 i 4; Zadanie nr 10, poz. 1. 5. Katalog oferowanych produktów w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale X pkt. 2 SIWZ. W przypadku trudności ze stwierdzeniem zgodności oferowanego produktu z opisem w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia próbek oferowanych wyrobów (dotyczy pozycji dla których nie są wymagane próbki do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach