Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
- Data zamieszczenia: 2016-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
Grunwaldzka 4
36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
tel. 0172271222, fax. 0172271233
REGON: 000304504 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje - Dostawa: opatrunki specjalistyczne - 3 pozycje 1) Sterylny nieprzylepny opatrunek z pianki poliuret. o strukturze 3 D z półprzepuszczalną powłoką umożliwiająca wymianę gazową zawierający specjalny kompleks srebra, fosforan srebrowo-sodowo-wodorowo- cyrkonowy do ran zakażonych z dużym wysiekiem do 7 dni na ranie 10x10x10 - 30 opak 2) Sterylny nieprzylepny opatrunek alginianowy, zawierający specjalny kompleks srebra fosforan srebrowo-sodowo-wodorowo- cyrkonowy do ran zakażonych przewlekłych w tym głębokich, działający hemostatycznie formuje się w żel.10x10 x 10 - 30 opak. 3) Antybakteryjny nieprzylepny opatrunek z siatki poliestrowej pokrytej wazeliną zawierający sulfadiazynę srebra Na G+i G- do pozostawienia na ranie do 3 dni 10x 10 x 10 - 100 opak Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: 1) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej oraz spełniać wymogi dyrektyw Unii Europejskiej . 2)Certyfikat jednostki notyfikowanej – dotyczy asortymentu jałowego. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami, kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat. 2) W przypadku okresowego braku produkcji oferowanego wyrobu (okresowy brak na rynku) należy wycenić tę pozycję wg ostatniej ceny sprzedaży oraz nanieść informację o jej tymczasowym braku na rynku. 3) Braki w dostawach wyrobów objętych przetargiem spowodowane okresowym brakiem produkcji będą obowiązkowo niezwłocznie zgłaszane przez Wykonawcę pisemnie lub fax. / 017 2271233 – Kierownikowi Apteki Szpitalnej. 4) W przypadku okresowego braku dostępności wyrobu z postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się zaoferować i w razie akceptacji Zamawiającego dostarczyć zamiennik/ równoważnik w cenie przetargowej lub niższej / jeżeli zamiennik istnieje/, zgodnie z zasadami wskazanymi w umowie. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo – w sytuacjach tego wymagających/ brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych/- do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ. 6) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu leczniczego innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę / do pełnego opakowania/. 7) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Zaoferowany przedmiot zamówienia (wszystkie zaoferowane artykuły) muszą mieć aktualne terminy ważności i przydatności do użycia, nie krótsze niż 6 miesięcy (licząc od dnia dostawy do Zamawiającego). 9) W przypadku braku wyrobu lub jego zaakceptowanego przez Zamawiającego zamiennika u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/ zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw. 11) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia . 12) Asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki, wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2023-10-05 - na dostawę materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Sanoku – uzupełnienie
Dodano: 2023-06-05 - OPATRUNKI
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2023-03-07 - 2.23 Sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2022-12-29 - dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2021-04-12 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz pieluchomajtek dla dorosłych
Dodano: 2021-04-10