Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-212 Cibórz,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419335 w. 265 , fax. 068 3419494
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    66-212 Cibórz, woj. lubuskie
    tel. 068 3419335 w. 265, fax. 068 3419494
    REGON: 00029279300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciborz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów opatrunkowych: Zadanie 1 Cannula Plast -8 cm x 5,8 cm x 1 szt. Op.9000 Codofix - R4 x 1 m Op. 300 Codofix - R6 x 1 m Op. 190 Gaza opatrunkowa jałowa 13 N - 0,5 m2 x 1 szt. Op. 1300 Kompresy gaz. jałowe 17 N -7 cm x 7 cm x 3szt. x 12 w Op.3200 Kompresy gaz. niej. 13 N - 5 cm x 5 cm x 100 x 8 w Op.120 Kompresy gaz. niej. 13 N - 7,5 cm x 7,5 cm x 100 x 8 w Op.700 Lignina arkusze - 5 kg Op.90 Opaska dziana - 4m x 10 cm Op.3500 Opaska elastyczna tkana z zapinką - 5m x 10 cm x 1 szt. Op.250 Pieluchomajtki dla dorosłych na całej powierzchni oddychalnej typu super seni - M x 10 szt. Op. 2150 Pieluchomajtki dla dorosłych na całej powierzchni oddychalnej typu super seni L x 10 szt. Op. 2150 Plastovis - 5 m x 25 mm x 1 szt. Op.1500 Podpaski typu Bella Normal x 20 szt. Op.250 Prestovis - 10 cm x 6 cm x 1 szt.Op.1500 Rękawice chir. jałowe - Nr 7 x 1 para Op.200 Rękawice chir. jałowe - Nr 8 x 1 para Op.150 Wata opatrunkowa -500 g Op.70 Zadanie 2 Gaziki do dezynfekcji x 100 szt.-Saszetka -Wymiar gazika 7,4 x 2,9 cm wymiar saszetki 5 x 4,9 op 950 Zadanie 3 Granuflex ulepszony - 10cm x 10 cm x 1 szt Op. 50 Granuflex ulepszony Hydrokoloid. -15 cm x 15 cm x 1 szt. Op.20 Granuflex ulepszony Hydrokoloid- 20cm x 20cm x 1 szt. Op.20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. mposiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 7.2 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 2. Oświadczenie - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy 4. Wypełniony i zaakceptowany projekt umowy 5. Oferta, będąca oświadczeniem woli wykonawcy 6. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami zawartymi w zał. nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciborz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach