Przetargi.pl
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja 95
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja 95 95
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i hydraulicznych. 2.Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 4 części. 3.Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięcy gwarancji (dotyczy części I, II, III postępowania). 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż do 31.12.2016 r. (dotyczy części IV postępowania); Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 6.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla pozycji 5÷7, 10, 11 - części IV postępowania: 6.1Kartę Informacyjną (Techniczną) Charakterystyki oferowanego produktu; 6.2 Orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych, dopuszczające ich do stosowania na nawierzchniach lotniskowych i/lub Aprobaty Techniczne IBDiM. 7.Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 8.Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi być fabrycznie nowe, nie mogą być to materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp., zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 310000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 400,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1 część I - 1 400,00 PLN; 1.2 część II - 1 500,00 PLN; 1.3 część III - 1 000,00 PLN; 1.4 część IV - 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 25PN2016. Nr NIP (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.04.2016 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach