31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2020-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH(2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) materiałów ogólnobudowlanych, zgodnych z parametrami zawartymi w załączniku nr 5 – form. cenowym, na potrzeby: Zad. 1 – Służba Infrastruktury, do magazynów służby znajdującego się na terenie: - 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, - Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury, ul. Sienkiewicza 2 Leszno, - Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury, ul. Sikorskiego 2 Śrem, w godzinach od 8:00 do 13:00 Zad. 2 – Służba Czołgowo - Samochodowa do magazynów służby znajdujących się na terenie: - 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, - Zespołu Zamiejscowego ul. Racławicka 1 Leszno, - Zespołu Zamiejscowego ul. Sikorskiego 2 Śrem, w godzinach od 8:00 do 13:00 Zad. 3-8 – Zespół ZLT do magazynów służby znajdujących się na terenie: - 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00 Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Sposoby dostawy zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWA) Wykonawca ma obowiązek rozładunku materiału do magazynu Zamawiającego, oraz musi posiadać odpowiedni sprzęt do jego rozładunku (np. mały wózek widłowy, itp.). Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 u PZP do wysokości kwoty brutto: zadanie nr 1 – 60.000,00 zł, zadanie nr 2 – 12.000,00 zł, w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji w zadaniu nr 1 i 2 będzie realizowane do 30.11.2020r., od zawarcia umowy. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i teleinformatycznych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2023-09-08 - młotek blacharski – 1 szt., kurtyna przeciwkurczowa – 3 szt., zakończenia aluminium – 1 szt., narożniki – 1 szt., łączniki – 1 szt., listwa przyblatowa – 2 szt.
Dodano: 2021-11-15 - Klej- 1 szt, zszywacz- 1 szt., zszywki – 2 op., folia tunelowa – 3 szt.
Dodano: 2021-11-15 - materiały budowlane niezbędnie do montażu ścianek G-K wraz z drzwiami
Dodano: 2021-10-31 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-10-01 - zakup materiałów niezbędnych do na wykonanie wydzielenia strefy covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-24 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-17 - opaska zaciskowa i rura aluminiowa elastyczna
Dodano: 2021-07-01 - zakup materiałów niezbędnych do wykonania rozbudowy instalacji ektrycznych w salach opieki – Oddział COVID
Dodano: 2021-07-01 - zamówienia na zakup części materiałów niezbędnych do wykonania przegród działowych-śluz na oddziałach covidowych na piętrach I i IV
Dodano: 2021-06-21