31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2017-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OGÓLNOBUDOWLANYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu, do magazynów INFRASTRUKTURY znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1w Poznaniu, Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury ul. Sienkiewicza 2 w Lesznie, Zespołu Zabezpieczenia Sekcji Infrastruktury ul. Sikorskiego 2 w Śremie, w godzinach od 8:00 do 13:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy ); złożona oferta musi być kompletna – wszystkie pozycje formularza cenowego muszą być wycenione. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ form. cenowe dla poszczególnych zadań, gdzie podane zostały parametry techniczne każdego z produktów. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: 44 535,80zł, w zakresie asortymentu zawartego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, elektrycznych i teleinformatycznych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2023-09-08 - młotek blacharski – 1 szt., kurtyna przeciwkurczowa – 3 szt., zakończenia aluminium – 1 szt., narożniki – 1 szt., łączniki – 1 szt., listwa przyblatowa – 2 szt.
Dodano: 2021-11-15 - Klej- 1 szt, zszywacz- 1 szt., zszywki – 2 op., folia tunelowa – 3 szt.
Dodano: 2021-11-15 - materiały budowlane niezbędnie do montażu ścianek G-K wraz z drzwiami
Dodano: 2021-10-31 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-10-01 - zakup materiałów niezbędnych do na wykonanie wydzielenia strefy covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-24 - zakup materiałów na wykonanie wydzielenia strefy Covid „czystej” i „brudnej” na Izbie Przyjęć
Dodano: 2021-08-17 - opaska zaciskowa i rura aluminiowa elastyczna
Dodano: 2021-07-01 - zakup materiałów niezbędnych do wykonania rozbudowy instalacji ektrycznych w salach opieki – Oddział COVID
Dodano: 2021-07-01 - zamówienia na zakup części materiałów niezbędnych do wykonania przegród działowych-śluz na oddziałach covidowych na piętrach I i IV
Dodano: 2021-06-21