Przetargi.pl
Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji podwieszanego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ludwin

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji podwieszanego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ludwin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji podwieszanego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ludwin: LP Nazwa przedmiotu dostawy Ilość m/szt/kpl Lp nazwa Ilość mb/szt 1 Oprawa OUSc 150 W 20 szt. 2 Lampa WLS- 150W 20 szt. 3 Wysięgnik długi ocynk. 60/80 20 szt. 4 Uchwyt wysięgnika UW - 2 40 szt. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/ świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną