Gmina Ludwin ogłasza przetarg
- Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
Ludwin 51 51
21-075 Ludwin, woj. lubelskie
tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
REGON: 00540601000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji podwieszanego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ludwin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji podwieszanego oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ludwin: LP Nazwa przedmiotu dostawy Ilość m/szt/kpl Lp nazwa Ilość mb/szt 1 Oprawa OUSc 150 W 20 szt. 2 Lampa WLS- 150W 20 szt. 3 Wysięgnik długi ocynk. 60/80 20 szt. 4 Uchwyt wysięgnika UW - 2 40 szt. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty/certyfikaty/ świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną