Przetargi.pl
Dostawa materiałów na utwardzenie gruntowych dróg na terenie Gminy Gniezno

Gmina Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62200 Gniezno, Al. Reymonta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 245 750 , fax. 614 245 751
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniezno
    Al. Reymonta 42624
    62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 245 750, fax. 614 245 751
    REGON: 63125951900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów na utwardzenie gruntowych dróg na terenie Gminy Gniezno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia „Dostawę materiałów na utwardzenie gruntowych dróg na terenie Gminy Gniezno.” Zakres przedmiotu zamówienia: • kruszony gruz betonowy ( o frakcji do 63); • kruszony gruz betonowy ( o frakcji do 31,5); • kruszony gruz ceglano- betonowy ( o frakcji do 63); • kruszony gruz ceglano- betonowy ( o frakcji do 31,5); • destrukt asfaltowy i żużel paleniskowy Łączna ilość zamówienia do 3 500 ton. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość prawa opcji obejmujące swoim zakresem możliwość zwiększenia dostarczanego materiału na utwardzenie dróg maksymalnie o 4 000 ton. Zamawiający skorzysta z prawa opcji po wykorzystaniu limitu przewidzianego dla zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: II. Wymagania dotyczące wadium. 9. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł ( słownie : trzy tysiące 00/100 zł) 9. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) w pieniądzu przelewem na konto Banku PKO BP z siedzibą w Gnieźnie: 45 1020 4115 0000 9002 0004 2333 z adnotacją „ Dostawa materiałów na utwardzenie dróg gruntowych na terenie Gminy Gniezno ” wyżej wymienione środki muszą być zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu VI.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach