Gmina Krościenko Wyżne ogłasza przetarg
- Adres: 38-422 Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4315190, 4316870, 4316871 , fax. 013 4316860
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9 9
38-422 Krościenko Wyżne, woj. podkarpackie
tel. 013 4315190, 4316870, 4316871, fax. 013 4316860
REGON: 37024378200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów na remont dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Krościenko Wyżne w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się w ramach zamówienia publicznego dostarczać materiały drogowe na remonty dróg gminnych Gminy Krościenko Wyżne w 2009 r. wraz z rozplantowaniem wg następującego asortymentu : Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa - 200 m? Kruszywo - 500 m? Otoczaki i żwir - 500 m? - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, 6) przedstawią licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego oraz wykażą posiadanie samochodów samowyładowczych o dopuszczalnej ładowności do 20 ton i 30 ton, z których rozładunek odbywać się musi na boki i do tyłu. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy, 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 ustawy - według załącznika nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ rejestrujący nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz sprzętu do realizacji zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca samochody samowyładowcze (wg zał. Nr 3) o ładowności: a) do 20 ton - 3 samochody, b) do 30 ton - 3 samochody, 8) wykaz wykonanych dostaw (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich 3 lat (2006-2008), z podaniem wartości robót o zbliżonej lub równej wartości przedmiotu zamówienia -według zał. Nr 4, 9) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt 8 zostały wykonane należycie, 10) Orzeczenia o jakości każdego z asortymentów kruszywa, o których mowa w pkt 4 ,pkt 2 specyfikacji. 11) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugkroscienkowyzne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy
Dodano: 2016-04-22 - DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI LEŚNE na terenie działania Nadleśnictwa Strzyżów
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa kruszywa drogowego wraz z wbudowaniem go na drogi wewnętrzne i gminne na terenie Gminy Trzebownisko w 2016 roku
Dodano: 2016-04-04 - Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach stanowiących własność gminy Pysznica w 2016 roku
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2016
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa kruszywa drogowego wraz z wyładunkiem : tłuczeń frakcja 31,5-63 mm, kliniec frakcja 4-31,5mm w łącznej ilości około 3 500 ton
Dodano: 2016-02-15 - DOSTAWA KRUSZYW NATURALNYCH NA REMONTY DRÓG W GMINIE ŁAŃCUT WRAZ Z CZĘŚCIOWYM ROZŚCIELENIEM W ILOŚCI 3000 t w 2016 r.
Dodano: 2016-02-12 - Zakup kruszyw oraz piasku na potrzeby Gminy Brzyska na lata 2016-2017
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI LEŚNE na terenie działania Nadleśnictwa Strzyżów
Dodano: 2016-01-22