Przetargi.pl
Dostawa materiałów na konstrukcję stalową wraz z obudową dla budynku gospodarczego.

Gmina Gomunice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-545 Gomunice, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6850245 , fax. 044 6842468
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gomunice
    ul. Armii Krajowej 30 30
    97-545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 044 6850245, fax. 044 6842468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gomunice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów na konstrukcję stalową wraz z obudową dla budynku gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia określają: nazwa i kod CPV: 44110000-4 -Materiały konstrukcyjne 44111000-1 -Materiały budowlane Konstrukcja stalowa o odporności ogniowej: - dla głównej konstrukcji nośnej: słupy do odporności ogniowej REI60 ( poz.1,2,3 kosztorysu) - konstrukcja dachu: płatwie, rygle, stężenia do odporności ogniowej REI30 ( poz. 4,5,6 kosztorysu) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja: projekty techniczne, przedmiar, stanowiące załączniki nr 2 i 4 do niniejszej SIWZ , dostępne wraz z SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełniać musi następujące warunki: - posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Kryterium oceny warunków: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta musi zawierać: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie D. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie E. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy wypełnić załączniki 6 i 7 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Formularz ofertowy z cenami wykonawcy - załącznik nr 1. 6. Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 2. 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę - wzór- załącznik nr 5 - wzór do ewentualnego wykorzystania; 8 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum, a oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ) podpisuje odrębnie każdy członek Konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gomunice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną