Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych (sprzęt jednorazowy) dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.

Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8373 216 , fax. 76 8373 377
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głogowski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 15 15
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8373 216, fax. 76 8373 377
    REGON: 00030878400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych (sprzęt jednorazowy) dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy materiałów medycznych - sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Apteki szpitalnej z przeznaczeniem na oddziały szpitalne. Asortyment i ilości a także wymagania jakościowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia szczegółowo określa dodatek nr 2 do SIWZ (specyfikacja asortymentowo-ilościowa). 2. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 39 pakietów. 2.1.Zamawiający zezwala na składanie oferty na wybrany pakiet/ty, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu, nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakiecie/tach; 2.2. Pakiety: Nr 1 - strzykawki - 9 pozycji; Nr 2 - strzykawki do pomp infuzyjnych - 6 pozycji; Nr 3 - kaniule standardowe typu venflon - 1 pozycja; Nr 4 - kaniula venflon typu bezpiecznego - 2 pozycje; Nr 5 - neoflony - 1 pozycja; Nr 6 - igły iniekcyjne, igły typu (motylek) - 4 pozycje; Nr 7 - igły j.u. do pobierania i rozpuszczania leków - 1 pozycja; Nr 8 - przyrządy do przetoczeń płynów infuzyjnych i krwi, przedłużacze do pomp infuzyjnych, akcesoria - 11 pozycji; Nr 9 - ostrza chirurgiczne i akcesoria - 2 pozycje; Nr 10 - czujnik do pomiaru rzutu serca - 1 pozycja, Nr 11 - linia z przetwornikiem, akcesoria - 4 pozycje; Nr 12 - wkłucia centralne z pomiarem saturacji w żyle głównej - 1 pozycja; Nr 13 - zestawy do tracheotomii matodą Frowa - 1 pozycja; Nr 14 - introduktor, elektroda do stymulacji serca - 2 pozycje; Nr 15 - rurki intubacyjne, tracheotomijne, ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, prowadnice i akcesoria - 15 pozycji; Nr 16 - igły, zestawy i akcesoria do znieczuleń podpajęczynówkowych i zewnątrzoponowych - 6 pozycji; Nr 17 - igły, zestawy do znieczuleń splotów nerwowych - 2 pozycje; Nr 18 - dreny, zestawy do drenażu jamy opłucnej i klatki piersiowej - 2 pozycje; Nr 19 - zestawy do punkcji jamy opłucnej - 2 pozycje; Nr 20 - cewniki, katetery, zgłębniki, worki, dreny, zestawy do drenażu pęcherza moczowego, do lewatywy i inne- 27 pozycji; Nr 21 - zestawy cewników moczowodowych - 2 pozycje; Nr 22 - zestawy do odsysania pola operacyjnego, dreny do odsysania i akcesoria - 6 pozycji; Nr 23 - cewniki oddechowe, maski, dreny, filtry i inne - 16 pozycji; Nr 24 - igły diagnostyczne - 3 pozycje; Nr 25 - paski do glukometrów - 1 pozycja; Nr 26 - zestawy, akcesoria do żywienia drogą przewodu pokarmowego - 7 pozycji; Nr 27 - wkłucia dotętnicze - 2 pozycje; Nr 28 - kaniule, zestawy do żył centralnych typu Cavafix - 3 pozycje. Nr 29 - zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 12 pozycji; Nr 30 - koreczki, kraniki, porty - 4 pozycje; Nr 31 - elektrodiagnostyka (elektrody, żele, papiery) - 13 pozycji; Nr 32 - wkłady workowe do zamkniętego systemu do odsysania - 6 pozycji; Nr 33 - pojemniki na odpady medyczne - 3 pozycje; Nr 34 - akcesoria inkubatorów ATOM - 4 pozycje; Nr 35 - akcesoria respiratora neonatologicznego FABIAN - 7 pozycji; Nr 36 - akcesoria respiratora neonatologicznego DRAGER - 6 pozycji; Nr 37 - zestaw do pomiaru ICP - 1 pozycja; Nr 38 - asortyment różny - 51 pozycji; Nr 39 - higiena pacjenta - 6 pozycji; 3. Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości produktów. 5. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy w odniesieniu do każdego pakietu. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. Musi posiadać dokumenty dopuszczające je do stosowania w placówkach służby zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, tj. deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i, o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego, określonych w ustawie o wyrobach medycznych - jeśli nie dotyczy, należy złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie. 7. Wymagany termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia - co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 8. Wykonawca zapewnia ważność dokumentów dopuszczających dostarczane wyroby do obrotu i stosowania przez okres trwania umowy. 9. Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego asortymentu był zaopatrzony w etykietę handlowa sporządzoną w języku polskim, w taką samą etykietę winny być zaopatrzone opakowania zbiorcze. Ponadto etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej poniższe informacje: - rodzaj i nazwę wyrobu - ilość szt. w opakowaniu - nazwę producenta - numer kodu, rozmiar - numer serii - datę ważności 10. Oferowany asortyment musi spełniać wymogi zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne właściwe dla tych wyrobów zgodnie z ich przeznaczeniem. 11. Obowiązkiem wykonawcy jest zabezpieczenie płynności zaopatrzenia asortymentu objętego umową na cały okres obowiązywania umowy. 12. Zamówienia składane będą telefonicznie lub faksem, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego 13. Wybrany wykonawca zobowiązuje się w ramach przyszłego świadczenia umownego na własne ryzyko do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego - Apteka szpitalna, w ilościach wskazanych przez zamawiającego. 14. Dostawa zamówionego towaru odbywać się będzie w oparciu o zamówienie złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych. 15. W celu potwierdzenia wymagań jakościowych w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia, wykonawca dołączy do oferty materiały informacyjne: aktualne katalogi, foldery, ulotki itp. Na załączonych materiałach informacyjnych należy wyraźnie zaznaczyć nr pakietu oraz numer pozycji pakietu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.glogow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach