Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego

Krakowskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 30-224 Kraków, Al. Modrzewiowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4252842 , fax. 012 4251228
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Centrum Rehabilitacji
    Al. Modrzewiowa 22 22
    30-224 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4252842, fax. 012 4251228
    REGON: 35119473600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Magazynu Medycznego: Część (Pakiet)1- sprzęt medyczny jednorazowego użytku - ogólny (strzykawki, igły, korki do sond itp.) Część (Pakiet)2- cewniki, rurki intubacyjne, wąsy tlenowe, maski tlenowe itp. Część (Pakiet)3- rękawiczki, maski, czepki. Część (Pakiet)4- specjalistyczny jednorazowy sprzęt medyczny - anestezjologiczny. Część (Pakiet)5- dreny, kaniule do odsysania, steplery skórne. Część (Pakiet)6- artykuły medyczne jednorazowego użytku: pokrowce, fartuchy prześcieradła, elektrody kieliszki, żele, pojemniki na odpady, ostrza itp. Część (Pakiet)7- kaniule dożylne. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy: Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym zakresem odpowiedniej części na które składa się zamówienie o wartości: na część 1,2,3 i 5 co najmniej 50.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części, na część 4 co najmniej 100.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części, na część 6 i 7 co najmniej 15.000,00 zł brutto każda odpowiadająca danej części. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: A.Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca korzystać będzie z udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów - zgodnie z treścią punktu 2 oświadczenia. B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy - nie jest wydaniem zaświadczenia. C.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. E.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A. Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiadające części, na którą składa się ofertę) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - na potwierdzenie warunku o którym mowa w pkt wyżej z podaniem ich całkowitej wartości, przedmiotu, terminu realizacji, odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. B. Dokumenty potwierdzające, że dokonane dostawy z punktu A wykonane zostały należycie ( np. referencje odbiorców, protokołu odbioru). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: Wymagane prawem atesty/uzgodnienia świadczące o dopuszczeniu materiałów medycznych do używania w jednostkach służby zdrowia w UE i Polsce. Próbki oferowanych materiałów po 1 sztuce z każdej pozycji danej Części (Pakietu) - zgodnie z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Nie dotyczy oferty na Część (Pakiet ) nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: walor użytkowy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach