Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawiercie - 10 pakietów.

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Miodowa 14 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego w Zawiercie - 10 pakietów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy. Łącznie 164 pozycje zgrupowane w 10 pakietach: Pakiet nr 1 - Cewniki, pojemniki - 24 pozycje Pakiet nr 2 - Igły i strzykawki - 22 pozycje Pakiet nr 3 - Rękawice - 7 pozycji Pakiet nr 4 - Dreny, zestawy - 33 pozycje Pakiet nr 5 - Papiery, rękawy foliowe - 13 pozycji Pakiet nr 6 - Bielizna - 20 pozycji Pakiet nr 7 - EKG - 16 pozycji Pakiet nr 8 - Rurki, filtry - 17 pozycji Pakiet nr 9 - Naboje, papier - 3 pozycje Pakiet nr 10 - Taśmy, testy - 9 pozycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - spełnieniem warunku będzie dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - spełnieniem warunku będzie wykazanie zrealizowania co najmniej jednej dostawy o zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia i wartości podanej poniżej dla każdego z pakietów oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, np. referencje. Pakiet nr 1 - 65 000 zł Pakiet nr 6 - 70 000 zł Pakiet nr 2 - 170 000 zł Pakiet nr 7 - 14 000 zł Pakiet nr 3 - 60 000 zł Pakiet nr 8 - 50 000 zł Pakiet nr 4 - 52 000 zł Pakiet nr 9 - 10 000 zł Pakiet nr 5 - 30 000 zł Pakiet nr 10 - 19 000 zł 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem wg wzoru - załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty: - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla danego pakietu, - dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi spełniają wymagania określone w ustawie o wyrobach medycznych. Oferowane produkty, będące wyrobami medycznymi, muszą posiadać wymagane przepisami pozwolenia dopuszczenia do obrotu i do używania w zależności od klasyfikacji danego wyrobu medycznego: - w przypadku zakwalifikowania produktu do wyrobów medycznych, dokumenty określone w w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. tj.: - oznakowanie wyrobu znakiem CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie ( nie dotyczy wyrobów wykonanych na zamówienie, wyrobów przeznaczonych do badań klinicznych, wyrobów do diagnostyki in vitro przeznaczonych do oceny działania, zestawów wyrobów medycznych złożonych z wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklaracja zgodności - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), - wpis/zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy o Wyrobach Medycznych.- w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy o wyrobach medycznych, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty karty charakterystyki wystawione przez producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta w trakcie oceny ofert, do złożenia próbek oferowanych materiałów wraz z informacją i opisem , w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- nie spełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy dostarczyć dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 2) formularz cenowy - załącznik nr 1, 3) dokumenty na podstawie, których oferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych ( oznakowanie znakiem CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych, certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową,IIa,IIb,III), 4) karta charakterystyki producenta dla wyrobów nie będących wyrobem medycznym, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w oparcie o art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 8) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie co najmniej jednego zamówienia o wartości brutto podanej w rozdz. VII, pkt.1.2,potwierdzonego dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia.(np. referencjami) - według załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach