Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4244200 , fax. 012 4244300
- Data zamieszczenia: 2012-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
ul. Łazarza 14 14
31-530 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4244200, fax. 012 4244300
REGON: 35156485428000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa : Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym odpowiednio w załącznikach nr 4 do niniejszej SIWZ ,dla każdej części zamówienia oddzielnie. CPV 33100000. 1. Zamówienie podzielone jest na 6 części : 1) Materiały medyczne jednorazowego użytku - CPV 33141000-0, 33157800-3, 2) filtry oddechowe, filtry i rury do ssaków - CPV 33141000-0, 3) igły doszpikowe - CPV 33141000-0 4) wyposażenie inkubatora - CPV 33140000-3 5) kaniule - CPV 33140000-0 6) pozostałe materiały medyczne j.u. - CPV 33141000-0 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości stosowania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zostaną odrzucone. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 8. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji opisanego w par. 1 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Wielkości minimalne i maksymalne zamówienia są przedstawione w załącznikach nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości : 1) Część nr 1 zamówienia 2 000,00 PLN 2) Część nr 2 zamówienia 350,00 PLN 3) Część nr 3 zamówienia 200,00 PLN 4) Część nr 4 zamówienia 350,00 PLN 5) Część nr 5 zamówienia 600,00 PLN 6) Część nr 6 zamówienia 1 500,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz której(ch) części zamówienia dotyczy(ą). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 06.07.2012 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, narzędzi do diatermi - aparatu ERBE VIO -300 oraz materiałów szewnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa narzędzi endoskopowych
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2016-07-07 - dostawa nici chirurgicznych-A.ZP-271-11/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego -15 pakietów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa medycznych wyrobów jednorazowego użytku: stomia
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa wyrobów z włókniny oraz fartuchów operacyjnych
Dodano: 2016-06-13 - DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO - 20 PAKIETÓW
Dodano: 2016-06-10