Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby: 1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego 2/ Wykonawca dostarczać będzie przedmiot umowy w godz. 9.00-13.00 własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem w następujące miejsce: - w części 1 - do Klinik przy ul. Głębokiej 30 w Lublinie, do magazynu przy ul. Akademickiej 12A i wskazanych Jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, - w części 2 - do Klinik UP w Lublinie przy ul. Głębokiej w Lublinie, - w części 3 - do Klinik UP w Lublinie przy ul. Głębokiej w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Działu Logistyki lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 3/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 4/ Wykonawca zobowiązuje się, aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu. 5/ W przypadku, gdy producent przedmiotu umowy stosuje rabaty, opusty, promocje, Wykonawca ma obowiązek je zastosować w trakcie obowiązywania umowy, informując Zamawiającego, e-mailem lub faksem o zasadach i zakresie ich stosowania, 6/ Zamawiający zastrzega możliwość nie wybrania całego asortymentu wymienionego w poszczególnych częściach postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia, w zależności od części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę: - w części 1 - wypełniony załącznik nr 1 i 1A do SIWZ, - w części 2 - wypełniony załącznik nr 2 i 2A do SIWZ, - w części 3 - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i musi mięć postać oryginału (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty i oświadczenia wymagane po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustwy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.z 2015 r. poz. 184, 161 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów do stymulacji nerwów krzyżowych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń (wyroby sterylne), ramp wysokociśnieniowych, zagłębników PUR z prowadnicą/portem (...) w podziale na 8 części.
Dodano: 2024-03-19 - Dostawy opatrunków, leków i kontrastów RM -2024
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa materiałów jednorazowego użytku na potrzeby 1WSZKZP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku - Przewody całodobowe do strzykawki automatycznej
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa obłożeń chirurgicznych, serwet, czepków i fartuchów
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa zestawów do cytaferez leczniczych i antykoagulantu ACD-A kompatybilnych z separatorami Spectra Optia.
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2023-10-10 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-07-17 - Zakup wraz z dostawą materiałów do sterylizacji z podziałem na 4 zadania dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
Dodano: 2023-07-12 - Dostawa masek chirurg. trójwarstwowych, fartuchów i ubrań chirurg. j. uż., podkładów higienicznych, osłon na głowicę USG, wyrobów j. uż. do badań laboratoryjnych (...) w podziale na 14 części
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim.
Dodano: 2023-06-07