Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 77-330 Czarne, ul. Zamkowa 19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8332062 lub 8332061 , fax. 059 8332879
- Data zamieszczenia: 2012-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 19 19
77-330 Czarne, woj. pomorskie
tel. 059 8332062 lub 8332061, fax. 059 8332879
REGON: 00029356800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl zakładka jednostki org. Dom Pomocy Społecznej w Czarnem
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: opieka społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz . 1) Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie odbierał przedmiot zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb. Natomiast gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 50% przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 2 do siwz (Formularz cenowy). 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość w formie pisemnej (poza sytuacją opisaną w ppkt. 1) powyżej) zmniejszenia przyjętych ilości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. przekształcenia jednostek zamawiających, likwidacji itp.). Wartością umowy, będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz.. 2 Termin dostawy uzgadniany będzie przez zamawiającego drogą pisemną lub faxem. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji przedstawicieli zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. 3 Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu dostawy na czas transportu z siedziby wykonawcy do siedziby zamawiającego spoczywa na wykonawcy na jego koszt. 4 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony był w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych z wyraźnie oznaczonym na nich terminem przydatności do użycia, Termin ważności nie może przekraczać połowy tego okresu, pod rygorem zwrotu produktów. 5 Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl zakładka jednostki org. Dom Pomocy Społecznej w Czarnem
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KLIPSÓW CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu jednorazowego - ZP25/2016
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego i fartuchów operacyjnych - ZP22/2016
Dodano: 2016-06-30 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa akcesoriów aptecznych, papierów rejestracyjnych, żeli do USG, EKG, szczotek do chirurgicznego mycia rąk - 54/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i produktów higienicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), znak sprawy:PCZ.ZP.8/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa worków urostomijnych
Dodano: 2016-05-25 - dostawa obłożeń 1 x użytku , serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania, podkładów
Dodano: 2016-05-24 - dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
Dodano: 2016-05-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-05-16