Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 6442095 , fax. 25 6442045
- Data zamieszczenia: 2013-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
ul. Konarskiego 2 2
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 6442095, fax. 25 6442045
REGON: 00000147100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów laboratoryjnych(zwanych dalej materiałami) i szkła laboratoryjnego (zwanego dalej szkłem) dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach. 3.Dokładny opis przedmiotu zamówienia, w szczególności specyfikacja oraz ilości materiałów i szkła zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz Cenowy). 4.Zamawiający informuje, iż ilości oraz rodzaj poszczególnych materiałów i szkła, określone w Formularzu Cenowym mają wyłącznie szacunkowy charakter. Zamawiający dopuszcza możliwość nie wykorzystania ilości oraz wszystkich rodzajów materiałów i szkła. Zmiana ilości asortymentu nastąpi z zachowanie cen jednostkowych zaoferowanych przez wykonawcę, z zastrzeżeniem, iż w wyniku tych zmian nie może nastąpić przekroczenie maksymalnej wartości umowy. 5.Zamawiający informuje, iż wszystkie nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych równoważnych artykułów, o zbliżonych standardach i parametrach jakościowych, nie gorszych jakościowo niż wskazane w Formularzu Cenowym. 6.Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 1)Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy na podstawie składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań jednostkowych przekazywanych Wykonawcy faxem lub e-mailem; 2)Dostawy wykonywane będą w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej dostępności wszystkich materiałów i szkła laboratoryjnego określonych w Formularzu Cenowym; w wyjątkowych przypadkach dopuszcza się odstępstwo od powyższego wymogu, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca zobowiązany jest zapewnić brakujący materiał i szkło w ciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego; 4)Dostawy i rozładunek materiałów i szkła wykonywane będą na koszt Wykonawcy na adres jednostki wskazany w zamówieniu; 5)Wykonawca wystawi każdorazowo fakturę VAT, zgodnie ze złożonym zamówieniem, odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej Zamawiającego wskazując w treści faktury nazwę jednostki. 6)W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub stłuczenia wyrobów szklanych, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany towaru na towar bez wad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384370007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Materiały eksploatacyjne z tworzyw sztucznych do celów naukowo -badawczych z podziałem na siedem części, znak sprawy: AZP-2401-01/2016
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240 - 7/16 - II TURA
Dodano: 2016-02-23 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-2/16
Dodano: 2016-02-09 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-79/15
Dodano: 2015-10-05 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-72/15 - POWTÓRKA POSTĘPOWANIA
Dodano: 2015-09-10 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-72/15
Dodano: 2015-09-08 - Sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych, drobnych akcesoriów laboratoryjnych oraz innych materiałów do badań naukowych.
Dodano: 2015-09-01 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych elektrod grafitowych, olejów wzorcowych, płynu do czyszczenia okienka pomiarowego.
Dodano: 2015-08-12 - Dostawy sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ADZP 240-63/15
Dodano: 2015-07-16