Przetargi.pl
dostawa materiałów laboratoryjnych

Gospodarstwo Pomocnicze przy Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Rzeszowie z siedzibą w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, 1 Maja 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 823 35 74
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Rzeszowie z siedzibą w Tarnobrzegu
    1 Maja 5 5
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 823 35 74
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - odczynniki chemiczne podstawowe Pakiet nr 2 - odczynniki chemiczne do analiz śladowych Pakiet nr 3 - zestawy diagnostyczne do analiz żywności modyfikowanej genetycznie Pakiet nr 4 - podłoża mikrobiologiczne Pakiet nr 5 - wzorce barwników Pakiet nr 6 - krążki do antybiogramów Pakiet nr 7 - szkło laboratoryjne Pakiet nr 8 - szkło miarowe Pakiet nr 9 - materiały jednorazowego użytku Pakiet nr 10 - filtry sterylne, filtry polipropylenowe, filtry z mikrowłókien szklanych, filtry bibułowe, filtry z azotanu celulozy Pakiet nr 11 - kolumienki powinowactwa immunologicznego Pakiet nr 12 - wzorce mikotoksyn Pakiet nr 13 - wzorce pestycydów Pakiet nr 14 - wzorce związków organicznych Pakiet nr 15 - wzorce WWA Pakiet nr 16 - wzorce aldehydów Pakiet nr 17 - podłoża granulowane Pakiet nr 18 - tipsy, kuwety, probówki PCR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych pakietów wynosi: Pakiet nr 1 - 1 000,00 zł Pakiet nr 10 - 250,00 zł Pakiet nr 2 - 300,00 zł Pakiet nr 11 - 200,00 zł Pakiet nr 3 - 200,00 zł Pakiet nr 12- 200,00 zł Pakiet nr 4 - 1 000,00 zł Pakiet nr 13 - 60,00 zł Pakiet nr 5 - 20,00 zł Pakiet nr 14 - 60,00 zł Pakiet nr 6 - 20,00 zł Pakiet nr 15 - 20,00 zł Pakiet nr 7 - 250,00 zł. Pakiet nr 16 - 30,00 zł Pakiet nr 8 - 100,00 zł Pakiet nr 17 - 80,00 zł Pakiet nr 9 - 200,00 zł Pakiet nr 18 - 150,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy. tzn.: a) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną