Przetargi.pl
Dostawa materiałów kontrolnych do programu zewnętrznej oceny z zakresu immunochemii poszerzonej realizowanego w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi

Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej ogłasza przetarg

  • Adres: 90-613 Łódź, ul. Gdańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 230 25 78; 230 25 79 , fax. 042 230 25 78; 230 25 79
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej
    ul. Gdańska 80
    90-613 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 230 25 78; 230 25 79, fax. 042 230 25 78; 230 25 79
    REGON: 47157337200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cobjwdl.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PKD7430Z BADANIA I ANALIZY TECHNICZNE

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów kontrolnych do programu zewnętrznej oceny z zakresu immunochemii poszerzonej realizowanego w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest zakup i dostawa materiałów kontrolnych do programu zewnętrznej oceny z zakresu immunochemii poszerzonej realizowanego w ramach międzylaboratoryjnej oceny jakości badań dla Centralnego Ośrodka Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi, spełniających parametry techniczne sprecyzowane w Załączniku nr 3 do SIWZ „ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH I WYMOGÓW GRANICZNYCH”, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w „FORMULARZU CENOWYM” stanowiącymi Załączniki nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. „ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH I WYMOGÓW GRANICZNYCH” – Załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 5 do SIWZ; 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) - Załącznik nr 6 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą. 7. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną