Przetargi.pl
Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rakszawa w 2009 r.

Gmina Rakszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa 506
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2261281 , fax. 017 2261677
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rakszawa
    Rakszawa 506 506
    37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
    tel. 017 2261281, fax. 017 2261677
    REGON: 69058182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rakszawa w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rakszawa w 2009 r. w następujących ilościach: - Tłuczeń frakcja 31,5-63 mm (20-60 mm) - 500 ton - Kliniec frakcja 4-20 mm - 200 ton - Mieszanka 0-32 mm (4 do 31,5 mm) - 500 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 145000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki siwz 1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 z późn. zmianami) 1.3 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 z późn. zmianami) 1.4 Z uwagi na dostawę materiałów na drogi wewnętrzne (nieutwardzone) Zamawiający żąda środku transportu, posiadającego napęd na dwie osie oraz z bocznym rozładunkiem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Zamawiający ocenia spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/nie spełnia. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie powinni złożyć wykonawcy, zawiera niniejsza specyfikacja.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zmianami):. (oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 79, poz. 551), do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.1 Kosztorys ofertowy (załącznik nr 1) 1.2 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zmianami) (załącznik nr 2); 1.3 Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655 z późn. zmianami) (załącznik nr 3); 1.4 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 4) 1.5 Wykaz sprzętu (załącznik nr 5) 1.6 Parafowany wzór umowy (załącznik nr 6) 1.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (załącznik nr 7) Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczenie kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rakszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach